•3 Глава•

130 13 13
                                    

Дживу се усмихна и каза, "Вярваш или не, мислех за това по време на вечеря. Някога разбирали ли се се дали обещанието важи за международната или корейска възраст"?

Поклатих глава, "Не...но винаги съм имала впредвид международната възраст, тъй като съм наполовина корейка и съм живяла половината си живот в Щатите, преди да се преместя в Сеул. Джънгкук знае това...нали"? попитах разтревожено.

Тя сви рамене, "Кой знае, но аз ще бъда готова за всичко".

Хвърлих се върху леглото й и легнах грухтейки, "Дживу! Той е просто бебе , не мога да изляза на среща с него".

Тя легна до мен, "Той не е бебе, Т/И! Преодолей го! Няма как да не си привлечена от него? Всичките седем момчета са супер атрактивни и перфектни джентълмени. И какво като си няколко години по-голяма от Джънгкук, трябва да признаеш, че е зрял за неговите години".

Въздъхнах, знаейки, че е права за някои неща, "Знам, но просто е странно. Харесвам по-възрастни момчета и за предпочитане такива, които не съм знаела, когато са били в побертета".

Дживу се изправи, "Спри да бъдеш толкова упорита. Освен това, ти си обещала и ако не изпълниш обещанието, ще покаже колко си егоистична".

"Благодаря, че ме насърчи Дживу"!казах иронично.

"По всяко време! Сега да се приготвяме за работа". Тя ме подразни като стана от леглото.

~~~~~~~~~~~

Мина месец и Джънгкук все още не ме е попитал за среща. Това ме накара да повярвам, че е предложил на друга, елиминирайки ме от мислите си.

"Добре момчета, днес ще заснемем бангтан бомб. Игнорирайте ни и късмет с репетицията". Казах им всичко. Те репетират ,,Spring day" от седмица, защото скоро започва световното им турне.

Дживу, аз и други видеооператори бяха разпръснати, докато момчетата репетират за музикалното шоу.

След няколко часа забелязах уморения Джънгкук и отидох при него, "Искаш ли малко кафе сладкиш ". Попитах.

Той поклати глава, "Не. Това което наистина искам е легло".

Седнах до него и го потупах по рамото, "Графика те убива?"

Той постави главата си на рамото ми и затвори очи, "Да, но е лесно. Просто ми е трудно с други неща".

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 10, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The promise (jk x y/n)Where stories live. Discover now