•1 глава•

173 10 0
                                    

"Какво искате да кажете на АРМИ сега"? Попитах момчетата докато записвах.

"Благодарим ви много и обещаваме да бъдем по силни в бъдеще"! каза Джимин.

"Аз ви 💜"(I purple you) Тае извика.

Останалите момчета се редуват да благодарят на АРМИ за спечелените награди.

"Добре момчета, благодаря ви! Кадрите са готови за тази вечер". Казах им като спрях да записвам и свалих камерата долу.

Моят дълъг ден и нощ най-накрая стигнаха до своя край. Да бъдеш един от видеооператорите на БТС беше доста натоварващо, тъй като винаги трябва да имам камера в ръка, в зависимост от това за какво снимахме.

Бях с момчетата още от първия ден и честно казано това беше най-добрата работа, която някога съм имала. Освен записването, аз също редактирам някои от видеата от време на време.

Животът ми се състои от записване, редактиране, пътуване и интервюиране на момчетата почти всеки ден. Имам съвсем малко социален живот извън колегите в  компанията и животът ми на срещи не съществува. Имах приятел, преди да започна напълно да се потапям в бигхит и момчетата, но се разделихме.

Сега съм на 23, скоро 24 години, пътуваща по света и работеща за най-добрата компания и най- добрата група момчета, които всеки искаше. Моите колеги станаха мои приятели и честно казано обичах работата си.

"Празнична вечеря и напитки тази вечер"! - изкрещя Намджун.

Персоналът избухна в радост и пляскаше на момчетата. В края на краищата те го заслужиха след всичко, през което са преминали.

"Идваш ли Т/И"? пита Хуун. Той беше един от многото мениджъри на момчетата.

Поклатих глава, "Мисля да пропусна. Момчетата трябва да празнуват сами" .

"Добре. Днес се справи супер". Каза той и отиде при момчетата.

Малко след  това чух някой да ми вика "Нуна"!(по- голяма сестра). Беше Джънгкук.

"Да сладурче"? Казах аз. Тъй като той  беше около пет години по-малък от мен, винаги съм се държала мило с него като малко братче.

"Идваш ли на празничната вечеря с нас"? Попита той с голяма усмивка.

Въздъхнах, "Не знам наистина съм уморена, защото днес беше много дълъг ден. Плюс това само ти и момчетата празнувате..."

The promise (jk x y/n)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant