Având în vedere că bunica lui Dustin apăruse întregul "război" se sfârși, iar Rebecca A fost în culmea fericirii atunci când tatăl ei venise acasă și îi dăduse minunata veste.
În toată această perioadă atât Rebecca cât si Carolyn s-au ocupat de starea de sanatate a mamei lui Jim.
Acum femeia se afla într-un sanatoriu cu mari speranțe de recuperare.
Relatia ei cu Jim era una de prietenie, el își cunoștea locul în viata Rebeccai și se mulțumea cu atât.
Mai era fix o saptamana pana la întâlnirea cu fiica sa iar Rebecca nu voia să mai piardă nici o clipă în plus.
Deși ceasul arăta ora 07:00 se îmbracă, urcă în mașină și porni spre apartamentul unde Dustin locuia.
Îi cunoștea perfect programul, știa că acum cel mai probabil își bea cafeaua urmand să plece spre noul loc de munca la 07:45.
Emoția era atât de mare încât nu știa exact cum să-i spună, cum să înceapă, era conștientă că va avea parte de un șoc când o va vedea însărcinată.
Înainte să bată la ușa își puse mâna în dreptul inimii si încerca să-și potolească respirația, era agitată și îi venea să plângă.
Încurajată de fiica sa care începuse să dea din picioare, Rebecca ciocani și adoptă o atitudine veselă așteptând ca Dustin să îi deschidă.
Văzând că acesta nu răspunse se pregăti să ciocaneasca pentru a doua oară dar rămase cu mâna în aer pentru că Dustin deschise ușa.
Deși voia să-i vorbească Rebecca simți un nod în gât care nu o lasă să spună nimic în schimb îi zâmbea printre lacrimi, așteptând să îi sară în brate și să-l sărute.
În schimb Dustin a rămas cu privirea priponita pe ea, o privi fix și mult, brusc sesiza o schimbare. Nu doar chipul ei era rotund ci si... abdomenul.
Era în stare de șoc incapabil să lege două cuvinte.
Ce naiba se întâmpla cu vederea lui? La ultimul control totul era în regulă, poate alcool începe să lase urme.
Dar bause aseara doar 3 pahare, ceea ce inseamna destul de putin in comparatie cu cât beia acesta deobicei.
Sau poate faptul că abia se trezise și nu se dezmeticise, Rebecca nu avea cum să fie.... însărcinată.
In timp ce se contrazicea în gând, starea Rebeccai începea să se inrautateasca. Burta î se întări iar contractiile erau mult mai.dese si de intensitate ridicată.
- În loc sa mă analizezi ca si cum ai fi un doctor in laborator iar eu obiectul tău de studiu, ia-ti cheile si hai urgent la spital, in curând voi naste.
Speriat neștiind ce să facă Dustin o luă de mână si o conduse spre canapea.
Gafuind și gemand Rebecca de durere îl privea încruntată.
- Ai cumva studii în domeniu si nu știu? Trebuie să mergem la spital!
Odată ajunși în parcare Dustin îi deschise ușa din dreapta si o ajută să se așeze, înconjura mașină se urcă la volan si porni spre spital.
Conducea mecanic, nu scotea nici un sunet,nici ritmul respirației nu era același, lucru care o irita pe Rebecca, dar avea să rezolve acest aspect mai târziu.
Încă de la intrarea în spital Rebecca a fost preluată de personalul pregătit și dusă în sala de nașteri.
Dustin stătea în sala de așteptare pierdut, conștiința îl certa iar el ...ei bine el era incapabil să riposteze.
- Domnule Jackson, vă rog să mă urmați.
O asistentă drăguță apăru de nicăieri și îi zâmbi politicos.
- Nu este cazul să fiți îngrijorat, atât soția cât și bebelușa se simt foarte bine, a fost o naștere ușoară și fără probleme....
Asistenta vorbea în continuare în timp ce mergea în fața lui dar cine să o asculte? Dustin rămase blocat la cuvântul "bebelușa", avea o fiică?
Când ușă salonului a fost deschisă imaginea din fața lui era demnă de pus în ramă. Rebecca alapta.
Buimăcit Dustin se întrebă daca visa sau înnebunise.
-Dacă aveți nevoie de ceva apăsați pe buton.
Deși asistenta ieși destul de repede, Dustin rămase înțepenit lipit de ușă.
- Vino Dustin, vino să îți cunoști fiica...în sfârsit putem fi fericiți, ne putem căsători, am reușit.
Cu lacrimi în ochi Rebecca cu o mâna își ținea fetița la piept și o mana o întinse spre Dustin.
- Rebecca tu...
Dustin își aminti că bunul lui prieten Ethan o văzu în compania lui Jim de foarte multe ori...dar știa că cel pe care Rebecca îl iubea este el și totuși...
- Stiu că ești în stare de șoc iubitule, poate trebuia să-ți spun în tot acest timp că sunt însărcinată, dar am preferat să...hai să lăsăm vorbele pe mai târziu, să ne bucurăm în sfârsit de ceea ce viața ne-a refuzat până acum.
- Hai vino, uite seamănă cu tine...
- Iartă-mă...nu pot...
Profitând de faptul că bebelușa adormise o așeză cu grijă în patutul atasat de patul ei.
- Poftim?
Uimirea Rebeccai creștea tot mai mult, îl privea înmărmurită încât nu si găsea vocea pentru a-i vorbi.
- Iartă-mă...
Dustin se întoarse hotărât să plece dar rămase încremenit cu mana pe clanta cand auzi vocea Rebeccai.
- Opreste-te acum!
Vocea Rebeccai desi era mai mult o șoaptă apăsată Dustin își simți corpul cum i se răcește.
- Ce înseamnă ceea ce faci tu?Ce insinuezi?
- Rebecca ...
- Întoarce-te și privește-mă în ochi lașule!
- Cred că cel mai bine ar fi să plec.
- Să pleci? Mai bine spus să fugi, asta ai facut mereu! Când dai de greu fugi! Acum de ce fugi? Legal putem fi soț și soție, am reușit! Nu te bucuri deloc!
- Eu nu înteleg ce naiba se petrece aici! Nu înteleg !
Dustin înghiți de cateva ori convulsiv, aproape să se înece. Gură refuză să transfere toate informatiile transmise de creier.
- Știi Dustin mă întreb dacă m-ai iubit vreodată sau am fost doar un moft pentru tine, știi eu fata săracă din groapă de gunoi tu printul de la palat.
- Sa nu te îndoiește niciodată de iubirea mea!
- Nu? Dar tu te îndoiește de faptul ca aceasta nu este fiica ta!
Dacă ar fi avut puterea si forta necesară Rebecca s-ar fi ridicat din pat si l-ar fi palmuit.
- Nu am spus asta.
- Dar urma să o faci pentru că te indoiesti!
Rebecca începuse să tremure vizibil de nervi.
- Si ce ai vrea să fac ? In toată această perioadă ai fost văzută de nenumarate ori in compania lui Jim.
- M-ai urmărit?
- Nu! Imi spunea Ethan ori de câte ori te vedea.
- Nici eu nu am fost cheie de biserica in toata perioada asta, si eu te-am înșelat cu o femeie în ziua nunții lui Robin.
Datorită atmosferei extrem de încărcate, bebelușa începuse să scanceasca.
- Ascultă bine Dustin si privește-mă cu atenție pentru că asta va fi ultima oara când o vei face.- Eu in tot acest timp am luptat cot la cot cu avocații si cu tata pentru viitorul nostru în timp ce îți plangeai de milă, si știi cine mi-a dat putere să lupt în tot acest timp?
Rebecca vorbea fără să facă pauze intre cuvinte și fără ca durerea de pe chip să i se domolească.
- Rebecca...
- Ea! Arată cu mâna spre bebelușa care se începuse să plângă. Am vrut să-ți spun că sunt însărcinată și că vom avea un copil după ce preotul ne dădea binecuvântarea.
- De ce ...
- Iar cea cu care ți-ai tras o în ziua nunții lui Robin, am fost eu!
- Rebecca...
Dustin era constient că orice ar face sau ar spune acum nu ca putea să-i calmeze durerea din suflet produsă de el.
- Acum pleacă, dispari din viata noastră, uită că m-ai cunoscut.NOAPTE BUNĂ!😘