Merhabalar, Tanışalım mı
Ben: Angelina Jackson
Annem: Anastasia Jackson
Babam: Alex JacksonBen tek kardeşim o yüzden el bebek gül bebek büyütüldüm annem gerçekten çok nazik biridir babamda öyle ama kız kadar değil yani iyi davranıyor hiç kızmıyor desem daha iyi olacak.
Sonunda yaz gelmişti o kadar sabırsızım ki şu an çünkü birazdan büyük, uzun ve güzel bir Aile Tatiline çıkacaz.
Ben bavulumu hazırladım makyaj fazla kullanmam ama yinede götüreyim diye annemden izin alıp bi kaç tane aldım sadece.
Elbiselerim'de hazır artık çıkabiliriz çok ama çok heyecanlıyım.
Sonunda saatlerce süren yol bitmişdi nerdeyse ayaklarım tutmuyordu hadda zor yürüyordum her neyse o kadar heyecanım hep boşa imiş normal sıradan hadda eski bi ev ama annem sürekli derdi ki
Annem: köy hayatı çok iyidir kızım bi kaç gün sonra sende alışırsın
annemi kırmamak için tmm anne evet güzel bir yere benziyor demek zorunda kaldım.
Eve girdik sanki babam önceden temizletmiş gibiygi herşey hazırdı elbiselerimi yerleştirdim annemde kendinin ve babamın üstlerini yerleştirdikden sonra annem
Annem: Kızım Angelina lütfen sen yemeği yaparmısın çok yoruldum biraz dinlenmem gerekiyor...
Angelina: Elbette annecim ben yaparım sen dinlenmene bak dedim ve
Hiç uğraşmamak için hızlıca bi makarna yaptım.
Angelina: Anne makarna yaptım başka bişey yapmamı istermisin?
Annem: hayır kızım hayır makarna yeter kendini çok yorma zaten yorgundun, ellerine sağlık kızım.
Angelina: lafı mı olur annecim afiyet olsun.
Sonra masaya bezi serdim ve herşeyi hazırladım mutfağa gittim makarna tenceresini tam alacağım sıra çok kötü bi koku geldi ve şiddetli rüzgar da ona eşlik ediyordu sanki,
Sonra umursamayıp tencereyi götürdüm, yemek yedik hepsini topladım yıkadım tamamladım ama o koku hala gitmemişti yarını bekliyim eyer gitmezse babama söylerim dedim sonra güzel bi duş aldım banyodan tam çıkıcam yine o koku.
Off iğrenç kokuyor diyerek burnumu kapadım banyodan çıkıp odamda giyindim ve güzellik uykusu başladı...
Okuduğunuz için Çok Teşekkürler her bölüm her akşam teker teker gelicek umarım beğenmişsinizdir emeklerimin karşılığını verin lütfen Teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı Vampir
Vampireİçinde İntikam Ateşini Büyüten Sonradan Deli Gibi Aşık Olan Genç Yakışıklı Vampir, Çekici Tatlı Utancak Çok Güzel Ve İyi Bir Genç Kız Ve Sert Seven Yakışıklı Havalı Çok İyi Genç Bir Vampir...