Jeongguk'un gözleri omega'ya dönüştükten sonra bu hali aldı;Ayrıca bölümde cinsellik vardır, rahatsız olacaklar lütfen okumasın.
3|Omegaya dönüşüm.
Jeongguk, yattığı yerde gerilmiş, oldukça fazla acıyan boynunu tutarak inilti bırakmıştı dudaklarından. Yaydığı feramonlar, Namjoon'u zor duruma sokuyordu. Öyle ki esmer olan mutfakta kafasını buzluğa sokmuş bekliyordu.
Jeongguk'u kandırarak mühürlemişti ancak sonrasında ne yapacağını düşünmemişti hiç.
Şimdi ise eşinin sinirini üzerinde hissediyordu esmer olan. Jeongguk, şuanki halini umursamadan çığlık atmış, yataktan kalkarak Namjoon'u aramaya başlamıştı.
"Seni sikik alfa bozuntusu ne yaptın sen!?" bağırarak aşağıya inen bedeni, buz dolabına kafasını sokarak bekleyen Namjoon karşıladığında küçük olan afallayarak susmuştu.
Ne sikim yapıyordu orada?
Beyaz tenli, esmerin yanına gelmiş, omzundan kendisine çekerek kaşları çatık bir şekilde elini yumruk yaparak havaya kaldırmış, ancak vuramamıştı.
Şuanda mühürlü oldukları için kurtu, Namjoon'a boyun eğiyordu. Üstelik onun erkeksin kokusu küçük olanın oldukça hoşuna da gitmişti. Kendisini güvende hissediyordu. Jeongguk yumuşadığını hissetmişti. Gevşeyen yumruğunu yeniden sıkarak buz dolabına yumruk atmış bağırarak sandalyeye savurduğu tekme ile yere düşmesini sağlamıştı.
Namjoon, sinirden deliye dönen omegasını kolları arasına almış, ellerini tutarak karnının üzerinde birleştirmişti.
Jeongguk ona arkasından sarılan esmerin cesaretine hayran bir şekilde ellerini ondan kurtarmaya çalışmıştı. Kulağına yaklaşan dudakların fısıltısı ise onu durdurmaya yetmişti.
"Feramonlarını salgılamayı kes omega lâkin kendimi zor tutuyorum."
Jeongguk, farkında olmadan yaydığı feramonlarını daha fazla yayarak, alfasının dikine gitmişti. Bu yaptığı çocukluk ise Namjoon'un kalçasına şaplak atması ve kalçasına kendisini bastırması bir olmuştu.
Jeongguk irileştirdiği gözleriyle birlikte fermonlarını geri çekerken, bu sefer sakinleştici feramonlarını salgılamış ve Namjoon'un rahatlamasını sağlayarak kendisinden uzaklaşmasına neden olmuştu. Kızaran yanaklarının farkındaydı ve bu yüzden de arkasına dönmeden hızla üst kata çıkmış, odaya girerek kapısını sertçe kapatmıştı.
Namjoon ise sağ elini kaldırıp bakarken nefesini bırakmış ve banyoya ilerlemişti. Kendisi ile uzun bir seansa ihtiyacı vardı.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Pack•knj.jjk
Werewolf"Anne karnında ikizini mi yemiş?!" →NamKook. →Bottom Jeongguk. →Omegaverse.