Six

42 5 19
                                    

Luhan kapıyı yavaşça açtı elinde poşetlerle Jongin ve Chanyeol'ü gördü. Yalnızca Yixing ve Baekhyun henüz gelmemişti. İçeride heyecandan elleri titreyen Chanyeol'ü görünce sakinleşmesi için bir bardak su verdi. Yavaşça Sehun'un yanına sokuldu. "Chanyeol" diye seslendi. Bir kere ve ikinci kere daha... Chanyeol söze girişti. "Min Kwa" dedi. Luhan "Ne olmuş o pisliğe?" Dedi kolundaki yara izlerine bakarak... "O-o benim eski sevgilimdi" diye devam etti Chanyeol. "Ama ben istemedim. Beni tehdit etti" diye savunurcasına mırıldandı. Luhan birden kapının çalmasıyla irkildi. "Devam edeceksin" dedi, Jongdae kapıya yönelirken.

Yixing gelmişti. Luhan birden oturduğu koltuktan hışımla kalktı. " Baekkhyun?!" Diye bağırdı. Chanyeol" G-gelmedi değil mi?" Diye karşıladı aynı ses tonunda. Az önce "min kwa dediniz değil mi?" Şeklinde meraklı bir soru sordu Junmyeon. "Jongin ş-şu arkadaşının telefon numarası hâlâ duruyor mu?" Gözünden bir yaş daha düştü Chanyeol'ün.

Kapıyı çarparak hepsi çıktı. Belliydi, Baekhyun'un tehlikede olduğu belliydi. Aramışlardı ama cevap verilmiyordu.

Jongin, direkt olarak Chanyeol'ü aradı. "B-bulmuş! Telefonun yerini bulmuş" diye heyecanla bağırdı.

Herkes oraya vardığında sessiz sedasız bir ev ve çevresinde güzel bir mum dizesi ile karşılandıklarında şaşkın biçimde kalmışlardı. Lakin evin içindeki televizyondan Baekhyun'un ağlama sesi ve Min Kwa'nın yüzünün gözükmesi biraz korkutmuştu.

Chanyeol kafasını ağlayarak öne eğdiğinde Baekhyun'a ilkokulda verdiği kolyenin yerde olduğunu fark edince elini cam sehpanın üzerine geçirdi ve ...

✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Doğum günü özel bölüm kadıwjjs

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 11, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

We Are One Exo! Whatsapp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin