Otočil jsem se, ale nikdo tam nebyl. Můžete mi kurva vysvětlit co se to tu děje!? Uslyšel jsem klepání o stůl a stůl mám jenom v kuchyni... Takze bude tam.
Zvedl jsem se a rychle tam přibehl, ale nikde nikdo. "Myslíš si že se tě bojím?!" samozřejmě jsem se trošku bál.. Ale nechci být za vystrašenou holčičku.
Pod mými nohamy se objevil papírek. Sehl jsem se pro něj a přečetl co tam je.
TAE, TAE... ZAČNI SE CHOVAT, NEBO TO NEDOPADNE DOBŘE:)
MĚL BY SIS UVĚDOMIT SKÝM MÁŠ TU ČEST:)Papírek jsem roztrhal a kousíčky papíru jsem hodil do koše."Mam tu čest s nějakým debilem.. Který si myslí bůh ví co. A budu se chovat jak chci." uslyšel jsem ránu v obýváku.
Tentokrát jsem se pomalu přemístil do obýváku. To co jsem viděl... Jsem vidět nechtěl... "Proč mi kurva visí mrtvola na stropě! Co jseš to za magora?!" kapala ještě krev z té osoby. Tfujj!
Začel jsem pomalu couvat, ale do něčeho jsem narazil... A zeď to bohužel nebyla. "Baf" Vyjekl jsem jak malá holka a rychlostí blesku běžel do koupelny kde jsem se zamkl. Zrychleně jsem dýchal, motala se mi hlava.
Stoupl jsem si k umyvadlu a oplachl si obličej. Podíval jsem se na můj odraz v zrcadle,ale nebyl jsem tam sám. Za mnou stál nějaká osoba s krvavou králíčí maskou. Úplně jsem skameněl, měl jsem vykulený oči jak nějaký debil.
"Ahoj Tae"
ČTEŠ
Hi baby ❤️ / VKOOK/
Random" k... Kdo si?!" víc jsem se namáčkl ke zdi. " Tvoje noční můra, Tae" naklonil hlavu a pozoroval mě.