Pov. Ivy.
Încep să mă foiesc in pat cautandu-mi locul potrivit speriata ca e ora trezirii. Urăsc, da'urasc sa mă trezesc, mai ales când începe să-mi vibreze capul și sa să auda alarma de la telefonul care e sub capul meu și chiar daca s-ar opri am una din 5 in 5 minute și trebuie să mă trezesc. Daaaar, mereu exista un dar.
De asta mereu mă trezesc înaintea ei, pentru a o închide. Când pun alarma seara, știu că o pun degeaba, dar daca stau și mă gândesc nu e chiar așa. Ii zic mamei că mă trezesc devreme și dacă nu mă crede ii arat alarma. Prima zi de facultate, moooor. Toți se bucură când e prima zi de grădiniță, școala sau liceu, dar după atâția ani eu chiar nu mă mai bucur daca e prima zi de facultate. Încet, încet îmi deschid ochii pentru a vedea cat e ceasul. Mă uit la ora și văd că acul mic indica ora 7, iar cel mare 2, facultatea începe la 8:30.
Mai am o oră până să plec, că pe drum fac 30 de minute. O ORA, mă ridic cat de repede pot când îmi dau seama cat mai este până plec. Picioarele fac imediat contact cu parchetul rece, iar un fior îmi trece prin tot corpul, îmi iau papuci mei pufoși care au forma unei fete de câine și mă îndrept spre baie.Intru in baie cu pași lenți, când ajung in dreptul chiuvetei mă opresc uitându-ma in oglinda pentru a-mi vedea fața obosită, aseară cred că m-am culcat pe la 2-3. Mă decid să-mi fac un dus poate ies din transa asta. Deschid robinetul dușului pentru a veni apa calda, până atunci încep să-mi deschid nasturi de la camasa de noapte. Îmi las pantaloni sa alunece pe corp până ajung la gresia rece. Intru repede in cada pentru că(,)chiar sunt in întârziere.
Apa fierbinte face contact cu(,)corpul meu, o las să meargă în continuare în timp ce ma dau cu săpunul meu preferat, care miroase a ciocolata caldă. Imediat cum termin îmi pun halatul pe mine, iar după aceea că sa nu mă foiesc, mă spăl pe dinți și ies din baie pentru a merge sa mă schimb. Deschis șifonierul pentru a mă gândi cu ce sa mă îmbrac și aleg ceva simplu. Îmi iau niste pantaloni negri cu talie înaltă și un tricou până la buric cu dungi albe și negre, pe deasupra jacheta mea de blugi, ghiozdanul in care trântesc un caiet și un pix și tenesi mei albi:
După ce mă îmbrac mă uit la ceas și văd că e 7:22, mă uit vreo 10 secunde in gol pana când suna cineva la usa, cobor scările repede ajungând în fața ușii, o deschid și o vad pe KC stand în fata mea, in următoarea secunda sar pe ea de fericirea. N-am mai văzut-o de 2 luni, decand a plecat in vacanta.
CITEȘTI
Ceartă La Prima Vedere
Teen FictionHei, este prima mea carte și sper sa va placa. O sa va zic mai pe scurt, pentru a citi voi restul. Ea-Ivy Summers(Maggie Lindemann) El-Cameron Dallas. ... ,, El:Tu chiar nu vezi pe unde mergi? Ea:Tu ești cel care a dat peste mine. El:Daca nu te dai...