După câteva minute de vorbit cu KC și povestindu-mi ce a făcut în vacanta și cum și-a întâlnit,, băiatul perfect". Nu înțeleg persoanele astea care zic asa ceva, adica na, ea e prietena mea ce mai buna, de 17 ani, adică la doi ani ne-am cunoscut și nu-i pot zice asta, dar toate persoanele care zic chestia aia, mereu ajung în a numai crede în,, ea''(cuvintele acelea ) și se termina orice conflict între cei doi, foarte rar raman împreună, cum zic alți, dar eu nu cred în asta. Și mâine ma tâmpește cu un alt băiat și ala,, băiatul perfect". Nu exista oameni perfecți.
KC: Hei! IVY, tresar ca arsa când aud cum tipa KC la mine fluturând-mi mana sa prin fata.Eu: Da, ce e de tipi asa? O întreb eu speriata, de ce ar putea să-mi zică aceasta.
KC: Este 7:30 și de cinci minte îți zic asta, dar tu doar stai și te uiți în gol, la ce te gândești?
Cât?! Eu nici acum nu mi-am mâncat micul-dejun. Asta, nu e ca și cum mănânc mereu dimineața.
Eu: Nu ma gândeam la nimic, hai sa ne grăbim trebuie să-l luam și pe Liam.
KC: Off, cum zici tu. Ce te grăbești atâta facultatea e aproape, iar Liam e pe partea cealaltă a drumului.
Eu: Trebuie sa mergem și la magazin și este prima zi de facultate nu vreau sa întârzii.
KC: Oricum nu facem ore, dar haide.După ce terminam conversația, îmi iau ghiozdanul și ieșim pe ușa, iar în fata noastră sta Liam cu mâinile în solduri și fata puțin încruntata, cred ca e nervos pentru,, întârzierea" noastră, credeam ca s-a învățat deja cu ea.
Liam: Mișcați-va fundul ala mare și frumos odată. După ce spune asta începem sa râdem și ne îndreptăm spre facultate.
(....)
Pov. Autor.Isi ridica capul din telefon și vede că semaforul era verde, pe partea cealaltă a drumului erau Liam și KC. Da sa treacă strada și deodată 3 băieți trec alergând prin fața ei.
Ea se sperie și se dă cu(,) câțiva pași înapoi, urmarindu-i cu privirea pe acei băieți, aude un,,da-te" și în secunda următoare se trezește pe jos cu o durere cumplita la piciorul drept.
Încearcă să se ridice și aude o voce groasă spunând:??:Tu chiar nu vezi pe unde mergi?
Fata se uită in spatele ei de unde vine vocea și vede un băiat mai înalt decât ea cu vreo 10 cm.Ea:Tu ești cel care a dat peste mine.
El:Daca nu te dai din drum.
Ea:Suntem pe trecerea de pietoni.
El:Pai da-te.
Ea: Idiot. Șoptește și se întoarce pe călcâie pentru a traversa, dar este oprita de vocea idioata a idiotului.
El: Comentezi?Ivy se întoarce cu fața spre idiot.
Ea: Poftim? Eu? Doamne ferește.
El: Acum mă iei la mișto?
Ea:Nuuuu, cum poți crede așa ceva?
Ivy incepe sa rada.
??:Cam vii azi?
Amândoi își întorc privirea pentru a vedea cine striga. In fata lor se aflau băieții care erau sa dea peste ea.
Cam: Ai noroc de data asta.
Ea: Vai!! Numai pot de frica, vezi tremur, își întinde mâinile pentru a arata cat de tare ,,tremura".
Băiatul se uită la ea urat și pleacă.
Pov. Ivy.Hăă!! Cat tupeu pe el,, comentezi?" traversez strada repede pentru că deja este rosu și ajung la Liam și KC.
Eu: Înainte de a zice ceva sa știți ca nu am sa va răspund la nicio întrebare despre acel Bajet. Zic eu pentru ai opri din a ma enerva cu întrebările lor, pentru ca ii cunosc.KC: E frumos, zice ea, iar eu ii dau o privire urata.
KC: Ceee? Nu era o întrebare. Aici are dreptate, de aceea decid sa tac.
(....)Ajugem la facultate în întârziere logic și nici n-am mai trecut pe la magazin. Am întârziat din cauza acelui băiat, Cam parca, cred ca de la Cameron.
Intram pe ușile facultății, pe care scria,, universitatea de arte din Londra ", iar din spatele nostru, aud niște susoteli, de aceea ma întorc pentru a vedea cine este și rămân masca când vad cine e. Aveam doar un gând și o dorința, sa nu învețe la această facultate. Îmi întorc privirea pentru a vedea pe unde merg.Eu: Acum ce facem?
Liam: Mergem la directoare?!
KC: Ar trebui.
Mergem pe holul lung plin cu elevi, pana ajungem în fata unei uși pe care scrie,, muzica I", pe următoarea ușa scris,, design I", dap toți trei suntem la muzica, eu am o pasiune sa cânt din voce, lui Liam ii place sa cânte la chitara, iar lui KC tot din voce. Nu știu când cant uit de toate problemele și ma simt într-o alta lume, vesela și plina de speranța. Gândurile mele sunt întrerupte de ușa mare din fata noastră, pe care scrie,, directoare". Bat la ușa și aștept pana aud un,, intra" călduros.
Pășim toti în incăperea aceea, totul este foarte frumos, în stânga noastră este o biblioteca mare, în fata noastră este un birou cu diverse lucruri, folosite de un director sau numai știu eu ce.Noi: Bună ziua!!
Directoarea: Bună ziua!! E superba, are parul lung și castaniu, ondulat pe lângă corp. Sunteți noi pe aici.
Eu: Primul an, suntem toți la muzica.
Directoarea: Aveți aici orarul și numărul dulapului, spune aceasta în timp ce ne întinde la fiecare în parte câte o foaie micuța. Dacă mai aveți nevoie de ceva veniți și-mi spuneți.
Noi: Mulțumim. La revedere!!
Cu acestea spuse, ieșim pe ușa mare și alba.
Eu: Acum ce facem?
KC: Puteți veni la mine, părinți mei sunt plecați în alta tara cu,, afacerile".
Liam: Nu cred ca voi veni, ma duc pana la un prieten.
Eu: Eu cred ca vin.
KC: Okay, cum vreți.
Liam: Eu voi pleca. Pa!
Noi: Pa ne vedem mâine.
KC: Ivyyyyyy! Dormi la mine, te looog??
Eu: Nu s-
?? : Te-a rugat, nu o refuzat. Ma întrerupe o voce cunoscuta, ne întorceam pentru a vedea cine este și-l vedem pe acel Cameron, cum trece cu gașca lui și încă niște fete prin fata noastră. Îmi dau ochii peste cap.Eu: Stai sa o întreb pe mama sau tata, dacă ma lasa.
KC: Da știi doar ca mereu te lasă să dormi la mine.
Eu: Okay, n-o să-i întreb dacă ma lasă, o sa le zic ca dorm la tine.
KC: Yeeeeee.
-----------------------------------------
1075 de cuvinte și voiam sa mai scriu. Sper sa va placa și scuze pentru greșeli, e 1 noaptea =))))
CITEȘTI
Ceartă La Prima Vedere
Fiksi RemajaHei, este prima mea carte și sper sa va placa. O sa va zic mai pe scurt, pentru a citi voi restul. Ea-Ivy Summers(Maggie Lindemann) El-Cameron Dallas. ... ,, El:Tu chiar nu vezi pe unde mergi? Ea:Tu ești cel care a dat peste mine. El:Daca nu te dai...