(Bu bölümü bombahya ile yazdım)
Bundan sonra sadece jennie den devam edicek yok jimin miş yok jungkook muş onlar yok
""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Sabah uyandığımda yataktaydım ama nasıl olur ben koltukta yatıyordum tabi o an boynumda nefes hissettim ve arkama döndüm.
Arkama döndüğümde bir adet Park Jimin görmemle şaşırdım mı?
Hayır bu jimin herşeyi yapar.
Artık onu sorgulamıycam zaten.
Jennie:Hayvansın ya
Jimin:Ama yakışıklı, tatlı ve baklavalı bir heyvanımmm
Jennie:Aigo yapmaya çalışmaHemen jimin i yataktan ihtimali çünkü ben ittim.
Jennie:Hahahaha
Jimin:Jennie oraya gelirsem kötü olur.
Dediği an uçuş yaptım hemen dolaptan eşya aldım ve banyoya girdim kısa bir duş aldıktan sonra giyindim.
(ben bunları çok sevdim yaa)
Aynanın karşısına geçtim üstüme son kez baktım ve banyodan çıktım. İçerden ses gelmiyor du bende jimin yok diye sevinmiştim ki kapı kapandı hayvan ya vallaha hayvan(şişttt sakin)
Bide tatlı hayvanım diyor ne tatlısı ben bu bildiğin öküz yada domuz
Ama ben korkuyorum ya yanlız aşağıya inerken başıma birşey gelseydi.
İşte o zaman jiminin o bacaklarını yerinden çıkartırdım. Jdjfkfkr
Aşağıya indim ve bir masaya oturdum.
Allahtan başıma birşey gelmemiş ti eğer gelseydi o zaman dediğim şeyi yapardım işte. (Jimini korumaya gitmeliyiz sonuçta bu jennie ne yapacağı belli olmaz xkkdkffmz)
Ben bunları düşünürken yemeğimi falan bitirmiştim ve bende hemen jimin i aramaya başladım. Yanlış anlamyın şeyden şey ediyorum ondan yani siz anladınız şeyden yani.
Uffff nerde bu jimin yaaaa şuan endişelenmeye başlıyorum ya ona birşey olduysa öffff ff kim jennie bu düşüncelerden çıkmalısın zaten ona bişey olmaz maşallah ayı gibi dkdjdjdjjss (randomum harika jfjfnuchbduhe).
~6 saat sonra~
Jimin i çok aradım ama bulamadım
Bende odaya gidip uyudum.
Devam edicem