Era ora 14:00,ziua in care totul va lua o intorsatura grava pentru lumea din Arizona.
Era prima lor zi de liceu pentru Tayla,Oculus si Tom.Trei elevi care au reusit sa intre cu nota 10 la liceul North Canyon undeva situat in mijlocul orasului Phoenix.In prima zi de liceul cei trei doreau sa arate cat mai bine posibil pentru a atrage atentia oamenilor din jurul lor.Asa ca au decis sa mearga la un mall din apropiere pentru a-si cumpara cateva haine pentru intrarea la liceu.La intrarea in mall paznicul le-a spus ca mall-ul se va inchide in doua sferturi de ora,si sa nu bâjbâie prea mult deoarece vor risca sa ramana inchisi pentru o noapte in mall pana a doua zi cand mall-ul se va redeschide.Cei trei nu doreau sa ramana inchis in magazin deoarece nu vor sa piarda prima zi de liceu care o asteptau de foarte mult timp.
Asa ca nu au stat prea mult sa se decida ce imbracaminte sa-si aleaga deoarece toata vacanta de vara si-au facut fel de fel de idei in legatura ca garderoba.Dar ceva parca le fusesera atentia pentru o clima,acestia pur si simplu ramânând incremeniti o perioada de 25 de minute.Dupa ce amortirea le trecusera in secunda doi becurile din jurul lor se stinsera cea ce i-a facut pe cei trei sa-si aduca aminte vorbele paznicului in legatura cu inchiderea mall-ului.Cea ce i-a facut pe cei trei sa isi dea seama ca tocmai au fost inchis in mall pentru o noapte.
Tayla nu a stat prea mult pe ganduri si si-a scos telefonul din rucsac pentru a lumina zona.Tom era incremenit de frica deoarece el este o fire mai fricoasa.Aceasta se duce in cautarea lui Oculus gasindu-l pe acesta la ...
CITEȘTI
O carte fără înțeles.
Mystery / ThrillerTrei tineri din Phoenix au descoperit o biblioteca aflata sub un mall din apropierea orasului.Biblioteca defapt nu este una obisnuită ci o biblioteca care avea sa ascundă un univers parca uitat de lume...