Bu Durum

696 42 26
                                    

Jaebum_Im: Hey

Young_coco: ???

Jaebum_Im: Bu ne ???

Young_coco: Soru işareti.

Jaebum_Im: Sağol ya sayende aydınlandım.

Young_coco: iyi o zaman öğrendiğine göre gidebilirim.

Jaebum_Im: Daha söyleyeceğim şeyi söylemedim. Beni dinlemeden nereye gidiyorsun ?

Young_coco: Söyleyeceğin şey umrumda değil Im Jaebum. Şimdi gitmeliyim arkadaşlarım bekliyor.

Jaebum_Im: Şu arkadaşın "Jackson" olmasın ?

Young_coco: Aynen öyle şimdi gidiyorum iyi günler.

Jaebum_Im: Yah Cohi Youngjae!! Buraya gel!!

Jaebum_Im: Sana diyorum

Jaebum_Im: Lanet olsun ne halin varsa gör.

_____________________________________

                          DM

Mark_tuan: Selam jinyoung!!

Park_pepy: Merhaba bir sorun mu var ?

Mark_tuan: Neden böyle düşündün ?

Park_pepy: Normalde bizimle bir samimiyetin yok. Tek ortak noktamız da youngjae

Mark_tuan: Evet aslında ben de youngjae ile ilgili konuşacaktım.  

Park_pepy: Tahmin ediyordum zaten. Ne sormak istiyorsun ?

Mark_tuan: Son zamanlarda iyi mi? Jaebum ile olanlardan sonra bizimle sadece mesajlaşıyor. Buluşma isteklerimizi kabul etmiyor. Onun için endişeleniyorum.

Park_pepy: Şimdi iyi yanımda, sadece beklemediği olaylar yaşadı sanırım bir nevi bunun şokunda. Sonuçta sevdiği kişi cinsel yönelimi için onu baya yargıladı ve biraz hırpaladı. Ben olmasaydım o yumrukları jae yiyecekti. Bu pek mantıklı olmasa gerek. Sizlerde olaya büyük bir tepki koymadınız. Belki de size böyle davranmasının nedeni budur.

Mark_tuan: Arada kaldık ne yapmalıyız bilmiyoruz. Bu durum pek alışkın olduğumuz birşey de değil sonuçta.

Park_pepy: Bu durumdan kastın gay olması mı?

Mark_tuan: Evet

Park_pepy: Daha arkadaşının yönelimine saygı duymuyorsun. Sonrada gelmiş benden yardım istiyorsun. Bu saçmalık...

Mark_tuan: Nerden bilebilirim ki? Siz ne demek olduğunu biliyorsunuz bu yüzden size normal geliyor.

Park_pepy: Aptal falan mısın? Bende gay değilim ama bu durumu anlaya biliyorum.

Mark_tuan: Gay değil misin ? Bütün okul senin ve arkadaşlarının gay olduğunu söylüyor...

Park_pepy: Ben gay değilim dedim arkadaşlarım gay değil demedim. Jack  ve Bam zorbalık gördükleri için onları korudum. İnsanlar'da neye inanmak istedilerse ona inandılar. Umrumda değil benim için sadece arkadaşlarım önemli.

Park_pepy: Sende arkadaşını önce kabul et sonra bana gelip ne yapman gerektiğini sor.

(Görüldü)


Diğer bölümleri de biraz değiştirdim. Bazı yerlerinde saçma hatalar yapmışım lütfen kusura bakmayın 😇😊😊

GOT7 - INSTAGRAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin