ÖN SÖZ

168 8 2
                                    

Öncelikle merhaba.Biz Metehan ve İlkem. Birimiz kız birimiz erkeğiz 😂 Neyse. Bu hikayeyi beraber yazıyoruz umarız beğenirsiniz.İyi okumalar ! :3

Dennis ve Bella,çift yumurta ikiziydiler. Birbirlerine benzeyen tek şey sadece huylarıydı. Ve daha 8 yaşındalardı.

Aileleriyle birlikte,kasabaya bir kaç kilometre uzakta,ormanda bir evde yaşıyorlardı. Ve yanlarında da 2 aile daha vardı. Evleri gölün tam kenarındaydı.

Dennis ve Bella'nın "Berry" adında 5 aylık bir golden köpekleri vardı.

"Anne,Berry'yi dışarı çıkabilirmiyiz? Hem Oliver ve Alice'i de çağırırz? " diye sordu Bella annesine.

"Tamam,ama buradan uzaklaşmayın ve göle yaklaşmayın. Sizi izleyeceğim. " dedi Bayan Lousiana.

Sonbahar geldiği için hava soğumuştu. Anneleri montlarını giydirdi ve Berry'nin tasmasını bağlamadan evden çıktılar,çünkü Berry kaçmazdı.

Yandaki evden Alice ve Oliver'ı çağırdılar ama onlar gelmedi.

Sadece ikisi,köpekle yürümeye başladılar.

"Bella,evden uzaklaşmamalıyız. "

"Evet,biliyorum. "

Uzaklaşmadıklarını sanıyorlardı ama farkında olmadan köpek başka yerlere gidiyor,onlar da onunla beraber gidiyordu. Arkalarını dönüp baktıklarında evi göremediler.

"Evimiz nerede!? " dedi Bella.

"Sanırım kaybolduk. Hatırlasana,annem bize kaybolursak bağırmamız gerektiğini söyledi. " dedi Dennis.

İkiside "Anneee! Babaaaaa! Anneeee ! Babaaaaaaaaaa! Nerdesiniiiiiiz?! " diye bağırdılar ama kimse onları duymadı. Çünkü farkında olmadan evden çok uzaklaşmışlardı.

Yıllar SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin