Dennis ve Bella ormanda geziyor,bir yandan etraflarına bakıyorlardı.Evlerine gitmeye çalıştılar,ama kocaman ormanda kayboldular.Bu arada köpekleri Berry'de kaybolmuştu.Uzaklardan havlama sesleri geliyordu.Bunun Berry'nin sesi olduğunu düşünüp oraya doğru yürümeye başladılar.Fakat o Berry değildi.Başka bir yabani köpekti.Onları fark edince daha çok havladı ve Dennis ile Bella'yı kovalamaya başladı.Sonra koşmaya başladılar,ta ki köpeğim onları kovalamayı bıraktığını görene kadar.Durup soluklandıklarında Bella , Dennis'e ;
"O karşıdaki Berry değil mi!?" dedi ve ona doğrı koştular.Berry'ti tuttular ve sarıldılar.Sonra oturup ne yapacaklarını düşünmeye başladılar.
"Sence ne yapmalıyız Dennis? "
"Bence kasabaya gidip birilerinden yardım istemeliyiz.Hatırla,annemiz kaybolursak birinden yardım istememizi söylemişti. "
Sonra kasabayı aramak için ormanın içine doğru yürümeye başladılar.Ormanın derinliklerine doğru indiler.Oysa ki onlar,kasabaya gittiklerini sanıyorlardı.Fakat kasabanın tam tersine gidiyorlardı.Bir tabela gördüler.
"Aa,bal Bella! Burda bi çadır resmi var.Hatırladınmı,Alice'lerin ailesiyle bir kere çadırça kalmıştık.Bu levhayı takip edelim.Hadi oraya gidelim! " dedi Dennis.
"Evet,haklısın.Orada bazı insanlar olabilir." dedi Bella.
O tabelada "5 KM" yazıyordu ama bilmiyorlardı.Hava ise gittikçe kararıyordu.
"Ben korkmaya başladım." diyerek ağlamaya başkadı Bella.
"Hadi Bella,şu çadırlara gidelim,dayan !"
1 saat civarı yürüdüklerinde sonunda kampa ulaştılar.
Etraflarına bakındılar.Orta yaşlı bir adam yanlarına geldi ''Burda ne işiniz var çoçuklar''dedi
ikiside''KAYBOLDUK bizi kasabaya götürürmüsün!?'' dedi.Adam ikisininde elini tutup kasabaya doğru yürümeye başladılar.Adam bi kaç soru sordu''Adınız ne,kaç yaşındasınız.burada ne işiniz var!?''
''Benim adım Dennis buda kardeşim Bella yanımızdakide küçük köpeğimiz Berry ,biz 8 yaşındayız köpeğimiz ise 3 yaşında,biz kaybolduk yolumuzu bulmaya çalıştık ama dahada ormanın karanlıklarına doğru inmişiz.bize yarddım edersiniz çok minnetkar kalırız şimdiden teşkkür ederiz''
''Ne demek iki küçük çoçuk ve köpeğe yardım etmicekmiydim?''
kasabaya vardılar adam çoçukları kasabaya bıraktı ve bir işi olduğunu hatırlayıp geri döndü
Dennis ve Bella kendi başlarına kalmıştı kimsesiz onlara yardım etcek birilerini arıyolardı ama kimseyi bulamadılar gezindiler sokak sokak küçük bir yerdi orası ama kendilerinden geçmişlerdi neyin ne olcağını unutmuşlardı sanki sadece ailesini düşünüyodu annesini ve babasını acaba onlar onları düşünolarmıydı onları aramaya çıkmışlarmıydıbu soruların hepsini bir sonraki hikayede yayınlıcaz okuduğunuz için teşkkür ederiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıllar Sonra
AventuraDennis ve Bella.. Çift yumurta ikizleri.. Bir gün kaybolurlar ve büyüdüklerinde birbirlerini hiç hatırlamazlar. Ya yıllar sonra karşılaşırlarsa? Dennis ve Bella kardeşlerin hayatı..