strážci

9 2 0
                                    

Před 20ti lety..

Mysleli jste si že náš svět je jediný? Tak to jste se mýlili. Existuje i jiný svět, svět magie, svět plný kouzel. Ale jakto že jsme o něm nikdy neslyšeli? Je to díky duhovému strážci, který chrání oba světy a stará se aby se jeden svět nedozvěděl o tom druhém taky si dával pozor aby o něm nikdo nevěděl.

Duhoví strážce byl ale často sám neměl nikoho jelikož o něm nikdo nesměl vědět a tak jednou s částí své moci vytvořil další strážce různých barev:

modrého srážce, žlutou strážkyni, zelenou strážkyni a červeného strážce

Konečně nebyl sám, konečně měl přátele ale nevydrželo to dlouho.

Duhoví strážce byl stále nejmocnější a s tím se modrý strážce nemohl vyrovnat, nemohl žít s pocitem že není nejmocnější a tak se jednou v noci když všichni spali vloupal k červenému strážci a vysál z něj všechnu moc čímž ho usmrtil byl to pro něj skvělej pocit, byl konečně mocný ale nestačilo mu to jenže než došel k dalšímu pokoji zastavili ho na chodbě jeho "přátelé"

,,jak si mohl byl to náš přítel"?!😱😢
,,proč řekni mi proč"

Modrý strážce nic neřek ale věděl co chtěl ale taky věděl že proti duhovému strážci nemá šanci a proto ho proměnil v kámen dřív než stačil cokoliv udělat a kouzlem ho poslal do nedaleké jeskině strážkyně nevěděli co dělat a tak utekli každá se vydala jiným směrem.

Modrý strážce po nich dlouho pátral a konečně po dvou letech našel žlutou strážkyni na tom samém místě kde začal

Mezi tím se zelená strážkyně dostala do našeho světa a splnil se jí její velký sen mohla žít jako normální člověk taky tak vypadala byla úplně jak normální holka měla zářivě zelené oči a tmavě zelené vlasy ale nemohla mít jméno zelená strážkyně tak si dala jméno Rebecca

Po čtyřech letech se Rebecce narodila její druhá dcera dala jí jméno Kiara krátce po jejím narození Rebeccu objevil modrý strážce a tak musela utéct nechala svého manžela a dvě dcery osamotě.

strážciKde žijí příběhy. Začni objevovat