16ti letá Kiara běžela lesem:,,Jamie pohni ty neumíš běhat"?!
,,možná bych běžel rychleji kdyby si mě řekla kam a proč běžíme"!
,,to bude překvapení a běžíme protože chci".😊😂
,,aaa...Kiaro"!!
,,ne, nech se překvapit".
Po asi 300 metrů Kiara zastavila nakonec doběhl i Jamie
Jamie se rozhlídnul jediné co viděl byli stromi, keře a "jeskini"
,,Kiaro co to je"??
,,počkej chvilku".
Kiara zapískala a najednou se u ní objevilo malé štěňátko a králíček. Jamie byl mimo
,,kdo to je"?
,,Jamie tohle jsou Zubík a Minie moji "domácí mazlíčci".
Jamie se neptal proč je nemůže mít doma páč to sám věděl její otec byl alkoholik a už kiaru hodně krát pod vlivem alkoholu zmlátil a kdyby si domů přitáhla zvířátka nedopadlo by to dobře ale jedna věc Jamiho zajímala: ,,proč sou kur*va v lese"?!
,,Ale klídek pane zvědaví všechno vysvětlím". řekla Kiara poněkud klidným hlasem:,,Šla sem do školy (jako každý všední den) a najednou vyběhl z jednoho domu nějaký pán a hodil ty dva na zem a vrátil se do domu já sem k nim přiběhla pohladila sem je a vzala do náručí nevěděla sem kam s nima a spěchala sem do školy tak sem běžela do lesa a narazila sem na tuhle "jeskyni" no spíš díru ve skále dala sem je tam a běžela do školy po škole sem šla za nima a oni tu pořád čekali teď už je tu mám týden".
Jamie nevěděl co říct tak jí jen řekl že to bylo milí atd. A potom z Jamiho vypadla věta:,,Noooo a co tvá matka"? Po tom co to dořekl začal přemýšlet o tom co to z něho vypadlo podíval se vyděšeně na Kiaru čekal že vybuchne zlostí Kiara poněkud smutně odpověděla:,,Já...já nevím já.....ah😢". Promiň mě to nedošlo moc se omlouvám.,,v pořádku😊". Odpověděla kiara
,,a co se s ní vlastně stalo"?
,,zmizela prostě zmizela nikdo neví kam možná to ví můj otec nebo sestra ale radši se jich ptát nebudu".
,,Co se stalo mezi tebou a tvou sestrou"?
,,Já nevim od malinka se nebavíme navíc je už dospělá už má i svůj dům už žije svůj život vždyť jí je už 23 let".
,,Aaaa víš jak se tvá matka jmenuje"?
,,Jasně, jmenuje se Rebecca Tiriliová".
,,Dostal sem skvělí nápad dneska v 18 hodin ke mě přijď můžeš u mě přespat a najdeme na internetu něco o tvé matce".
,,Skvělí nápad přijdu už se těším".
ČTEŠ
strážci
Mystery / Thriller16 let stará dívka jménem kiara je ta nejšťastnější dívka na zemi ale né všem to přijde normální jelikož nikdy nepoznala svou mámu její sestra se s ní nebaví (vlastně její sestra se nebaví s nikým) a její táta je alkoholik ale i tak je šťastná ale c...