Chapter 6

4.2K 165 136
                                    

Ayu's P.O.V

        I was running. Running through complete darkness. How I got here? I don't know. I saw a figure up ahead up ahead. The figured turned out to be a girl with brown pig tails as I ran closer to her. She had her back turned to me. As I got closer she turned around. My eyes widened. I smiled brightly something I haven't done in years.

" A-Aki!!!!! Aki!," I screamed.

She smiled at me.

" I'm pretty glad you're my big sister."

*BANG*

My smile faded as I saw my little sister get shot.

"A-Aki? AKI!" I screamed louder. I shut my eyes.

        Then I opened them as a different scene was replaced.

" Ayu! It HURTS! SOMEONE!AAAAAAAAAHHH! HELP!PLEASE HELP! IT HUR-"

*slice*

"Mommy! MOMMY!" I called out. My locket wasn't working! WHY CAN'T I SAVE THEM!?

My mom, sister and then my brother appeared before. A picture of them together glitched into them together dead. They looked lifeless.Dead. Because I couldn't save them.

" We died because you didn't save us." They all said in sync.

" We died! And It's all your FAULT!"

" I'm sorry..."

" YOUR FAULT!"

"I'm sorry!"

"Why don't you say your sorry 1 million times more!"

" I'm sorry  I'm sorry  I'm sorry  I'm sorry  ...."

"LOUDER! FASTER! GO!"

" I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! "

*Gun shot"

"I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! "

*Gun shot*

"I'M SORRY! I'M SORRY! I'M SORRY! "

*slice*

"I'M SORRY!!!!!!!"

* bang bang bang *

" We don't forgive you!"

* bang bang bang *

" I'M SORRY! "

" We will neve-"

*Bang bang bang*

"Huh?"

*BANG BANG BANG *

        I woke up to a rather loud knocking at the front door. This happens every time I fall asleep. I have the same dreams over and over again. I think of it as punishment for not saving them. I quickly got dressed and ran to the front door. 

Ayu Sukai ( Naruto Universe) Where stories live. Discover now