1-inceputul

101 5 0
                                    

Pov. Eren:
Ma indrept spre școală. Eram in întârziere. Toată noaptea am stat sa invat pentru testul de azi. Ajuns la școală ma indrept spre clasa. Ce noroc... Nu a venit profesorul. Ce prost sunt
Am uitat sa ma prezint. Eu sunt Eren și am 15 ani. Sunt în clasa a 9-a.Am părul brunet, ochi albaștri și sunt slab. Nu am prieteni și sunt într-o continuă lupta cu tata. De când eram mic tata ma omoara în bătaie. Va intrebati de ce? Pai sa va spun... Mama era însărcinată cu mine dar din cauza unei boli ea a murit imediat după ce ma născut.Tata crede că din vina mea a murit mama si de la vârsta de șase ani ma bate incontinuu dar m-am obisnuit. Vad cum intra profesorul în clasa.
Profu:Buna ziua elevi
Clasa:buna ziua
Profu:de azi nu o sa va mai fiu profesor. O sa vina altcineva în locul meu.
Elev oarecare:Dar de ce?
Profu:asta nu conteaza... Eu voi pleca... Am venit doar sa va anunt... La revedere
Elevi:la revedere
După ce iese profesorul din clasa... Toți colegii vin la mine si încep să ma înjure sa ma tragă de par si sa ma lovească cu pumnii.Chiar nu inteleg ce am facut rau.
Intra profesorul nou în clasa așa ca, colegii ma lasa in pace. Ma pun în banca mea.
Profu:Buna ziua elevi. Eu sunt noul vostru profesor. Ma numesc Levi și sper sa avem un an bun împreună. Pentru prima oră pe care o aveti cu mine nu o sa predau... Dar o sa va rog pe toți sa va ridicați în picioare pe rând sa va prezentați.
Toti se ridică și se prezintă.Eu ma prezint ultimul. Se suna de ieșire și toți colegii ies din clasa. Imi fac geanta și mă pregătesc să ies pe ușa când profesorul Levi vine la mine si imi spune sa vorbim.

------------------------------------
Hey toată lumea... Asta este prima mea carte yaoi și sper sa va placa.
Va spun de acum ca voi posta din an în Paști asa ca sa nu va asteptati sa postez des.

IUBIRE FALSĂ/ERERIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum