2-invitatia

81 4 4
                                    

Imi fac geanta și ma pregătesc să ies pe ușa când profesorul Levi vine la mine si imi spune să vorbim.
------------------------------------
Levi:Eren, poti sa astepti puțin?
Eren:sigur
Profesorul Levi merge sa isi ia geanta și vine la mine.
Levi:Ai vrea să mergem la o cafea?
Eren:Da... De ce nu?
Merg cu profesor Levi spre masina lui. Imi spune sa întru. Întru în mașină și el intra pe partea cu volanul.Porneste masina și o luăm la drum.Este o liniște infernală. Niciunul nu spune nimic. Sparg liniștea și îl intreb câți ani are.
Levi:Am 25 de ani. Unii imi spun că par de 18 și ma bucur ca par mai tânăr.
Spune asta și tace din gura.Sa vi-l prezint pe profesorul Levi. Este scund de înălțime, are ochii albastri și este rece. Nu l-am văzut zâmbind de când a venit la ora. Ma simt ciudat.Este o liniște mormantala. Nu imi place.. I-aș mai spune ceva da chestia e ca nu mai stiu ce.
În scurt timp ajungem la cafenea. Intram în local și fiecare comanda ce vrea. Eu comanda o cafea cu lapte si profesorul Levi își comanda un ceai.
Levi:Și Eren... Poti sa imi spui ce e cu vanataia de pe obraz?

În mintea lui Eren:
,, hai Eren... Gândește-te la o minciună... Gandeste... Gandeste"

În real:
Eren:Ăăăă... M-am împiedicat și m-am lovit de banca.
Levi:Eren... De ce ma minți?
Eren:Nu va minte domnule Levi.
Levi:Ba da Eren... Ma minți... I-am văzut pe colegii tai cum dădeau în tine. Ce au cu tine de te lovesc?
Eren:Se iau de mine pentru ca am altă orientare sexuală. Sunt gay. Ei spun ca cei gay sunt doar niște jeguri care trebuie bătuți si după omorâți.
Levi:De ce ar spune asta? Nu conteaza ca esti gay. Tot om esti.
Eren:Daca toți ar avea gândirea ta. Domnule profesor Levi eu trebuie să plec acasă. Ma asteapta mama. Sper ca nu va supărați.
Levi:Desigur ca nu ma supăr.
Eren:Va voi înapoia banii pe ce am comandat maine la ora. La revedere.
Levi:La revedere Eren.

Fug spre casa. Ajung repede și ma duc in camera mea.Ma schimb în pijamale și adorm.
------------------------------------
Heyyyy lume....tocmai v-am adus un nou capitol din IUBIRE FALSĂ. Sper sa va placa. .. Am facut crize cât timp l-am scris... Pur și simplu nu aveam idei... Oricum... Voi încerca să postez în fiecare duminică... Doar voi încerca, nu promit nimic.
Byeeeeee😍😘

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 17, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

IUBIRE FALSĂ/ERERIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum