Logan

21 0 0
                                    

Když jsem se probudila šla jsem na autobus a jela do školy. Cestou do školy jsem si psala se Susen a učila se na písemku z dějepisu. Zasranej Egypt! I když mě Egypt baví ale nesnáším písemky. Zanadávala jsem si asi trochu nahlas ldyž se na mě otočil celý autobus upsss. Naneštěstí se mě musel zeptat nějakej kluk co se děje. "nic" řekla jsem mu naštvaně. Už teď jsem doct naštvaná nepotřebuju aby se mě někdo vyptával. "já jsem Logan" aww krásný jméno. "já jsem Lucy" a podala jsem mu ruku. Cítila jsem se jako v ráji nešikanoval mě, nedělal si ze mě srandu a chce se i seznámit! "co se učíš"? "posranej Egypt" joo taak Egypt tam jsou ty číňani ne?vtipkoval. Musela jsem se smát  smát protože takovouhle píčoviny jsem ještě neslyšela. No a jak jsem se smála tak jsem se teprve podívala jak vypadá. E-boy! A tak hodnej?! To snad neni ani mozny! A on se mi asi taky ted poprve podival do tváře a řekl:"sluší ti to"řekl s nadrženým úsměvem. Musela jsem se zase smát jak debil protože většího úchyla jsem neviděla "dík" smála jsem se. "Do jaký třídy chodíš"? Zeptal se mě. 9.D řekla jsem. "ty"?" Já já jsem tady novej" vykoktal se. "jo tak proto mi nepříjdeš moc povědomej" "no a potřeboval bych poradit kam jít do třídy můžu si prý vybrat" řekl "no každá třída na týhle škole se chová úplně postiženě a my nejsme vyjímkou" zasmála jsem se "no ale už asi vim kam půjdu" řekl s šibalským úsměvem "néé né" naříkal jsem ironicky "lae ano půjdu asi dó do do dó 9.D no" tak jdi do píči "zasmála jsem se jak debil" no tak já tě rovnou provedu jestli teda chceš"" jasně chtěl jsem se tě zeptat jsem mega mega nervózní "řekl" hele když tě naše třída nevezme tak jsem tu jěště já"řekla jsem s milím úsměvem" ty ty ty by by jsi se mnou bavila? " řekl překvapeně." no jasně dá se s tebou pokecat a přijdeš mi moc fajn "usmála jsen se." tak tak teda děkuju moc :) a ty máš nějakou kamarádku nebo partu? Musíš být oblíbená co? "ptal se furt" no takže mám kamarádku Susen a partu já a partu? Né né to ne ve škole mě šikanují takže jsem tak boxovací pytel než oblíbená. "ou tak to mě mrzí ale nechápu jak tě mohou šikanovat když jsi fajn, milá a hezká" "tak teda děkuju" začervenala jsem se. Už jsme přijížděli ke škole koukla jsem se na Logena a viděla jsem jak je nervózní řekla jsem mu "néboj posero" smála jsem se (samozřejmě jsem to myslela v ironii) "ty potvoro zákeřná" řekl a smál se. Zastavili jsme a šli ven z autobusu. "tak jdem do školy"? Zeptal se. "no jako záleží jestli chceš jít mezi ten dav lidí nebo počkat  na náměstí kde je málo lidí a počkat i na mojí kamarádku Susen" "okey počkáme".
PO 10TI MINUTÁCH
Až jede "ahooj Susen" pozdravila jsem jí a představila mu Logana. "Logane tohle je Susen" Susen tohle je Logan je nový na škole a asi půjde do naší, třídy" Susen vypadala natšeně. "no tak jdem do školy" Susen se s ním furt bavila a na něco vyptávala. A tyk jsem viděla na Loganovi že je nervózní tak jsem řekla "Susen teď bude asi nejlepší když mu představíme jal to tu chodí a né se ho na něco vyptávat. Výslech můžem zahájit až ve třídě" zasmáli jsme se všichni. Když už jsme vešli do školy nikdo se na nás divně nekoukal nic. Šli jsme do skříňky a já ho zavedla k mé skříňce ale teď mi cvaklo přeci mám vedle té mé skříňky nějakou volnou.  Hej Logane! Křikla jsem na něj aby popošel blíž" mám vedle své skříňky volnou. Nechceš jít sem"? "jo jasně" odpověďel s úsměvem. Přišla Susen a šli jsme všichni do třídy. Přišli jsme a jěště než jsme si stačili, sednou zazvonilo. "kurwa" řekla jsem "co co se děje?" ptala se Susen. "první hodinu je děják" "to zvládneme" řekla Susen. Mezitím si Logan sednul za nás. Přišla učitelka a psali jsme test celou hodinu. "mylim že budu mít dvojku řeklabjsem" "já asi 4"řekla Susen jakoby jí to bylo jedno. Ale chápu ji má vždy samé 1 takže jedna 4 jakoby nic. Pak byly další nudné hodiny a pak už konečně konec vyučování. Šli jsme na oběd řekli jsme Loganovi ať jde s náma. Povídali jsme si a pak jsem se ho zeptala kde vlastně bydlí. "no vedle tebe" "co prosim!" zasmala jsem se a řekla "no tak to je fajn" usmála jsem se."můžem někdy někam zajít" jo můžem". Susen už musela jít. A my jsme šli na autobus když 0řijel řekl že dámy mají přednost. Když jsme jeli tou sračkou tak jsem si uvědomila že se mi Logan celkem líbí. Vystoupili jsme a šli když jsme byli před mým domem řekli jsme si ahoooj a on mi poslala vzdušnou pusu. Doma jsem to napsala všechno Susen ta mi na to napsala že mám divnej vkus teda (píča jedna) :)) popřala jsem jí špatné sny a šla jsem spát.

AHOOOJ LÍB SE VÁM DALŠÍ KAPITOLA? JO A OMLOUVÁM SE KAPITOLY ASI NEBUDU STÍHAT VYDÁVAT KAŽDÝ DEN ALE BUDU SE CO NEJVÍC SMAŽIT (881 SLOV)

Útěk z domu Kde žijí příběhy. Začni objevovat