Pátek

10 0 0
                                    

Ráno jsem se probudila s otázkou jestli to byl  jen sen a zjistila jsem že nebyl hned ráno mi Logan psal dobré ránp a že už se těší na mě. No nic konečně jsem se vyhrabala z postele a šla jsem si udělat hygienu vyčistila jsem si zuby a chtěla jsem si dát i sprchu ale tekla jenom studená voda "do prdele" zanadávala jsem. Oblékla jsem se a vyšla z domu kde už na mě čekal Logan a co se mi nestalo samozřejmě zakopla jsem zasmál se mi já na něj jenom hodila vražednej pohled ale myslela jen ho v ironii "ukaž pomůžu ti ty trdlo" podal mi ruku a dal mi pusu na čelo. Musím uznat že to od něj bylo cute a měla jsem ho ráda. Cestou jsem říkala Loganovi aby to zatím nikomu neříkal a odpověděl mi "to samé jsem chtěl říct já tobě" usmál se. Úsměv jsem mu oplatila a čekali jsme na Susen. Když Susen přijela šli jsme do skříněk a tam zas eta jráva Saša s hned spustila "už jde ta špindíra". Dělala jsem jakoby jsem to neslyšela,protoze jsem čekala na Susen pak se do ní spustíme svini. Když Susen přišla Saša mi začla nadávat do krávy a to neměla dělat slyšel to Logan,Susen a já. Logan po ní hodil vražednej pohled a šel blíž k ní řekla sjem mu "nech toho" a vzala jsem ho za batoh a jemně odstrčila "promin" zašeptala jsem  mu. Koukla jsem se na Susen ona na mě a já kývla an rozkaz toho že jdem do ní. "tak krávu jo? Myslim že né já vlastně nemyslim já vim že jediná kráva jsi tu ty Sašo" řekla jsem když ksem viděla jak mi chce napálit facku stačila jsem jí chytit ruku a řekla mi"ty mrcho" a udělala to co jsem nečekala dala mi druhou rukou pěstí až mi vyletěl zub a tejla mi krev. Svalila jsem se na zem a neměla sílu vstát než se stačila Susen mě zastat začla do mě Saša kopat. A do toho se pustil Logan vzal Sašu za límec a docela s ní praštil o zeď. "ty svoně jedna" řekl ji Logan "ale prosím tě jsem lepší než nějaká špintída jako je ona a podívala se na mě" "ne ty nejsi lepší ani nikdy nebudeš jsi akorát šikanátorka a bezcitná svině" "a Saša mu dala facku" Logana to ale nebolelo ". Když me dala tu facku Logan těsně vedle ní praštil rukou o zeď a Saša se i trochu bála" ani nevíš jakou mám sílu v rukou pro tebe jako jsi ty kdyby to bylo legální hned teď na místě bych tě uškrtil"řekl a odešel. Saša tam zůstala stát jako opařená. "ukaž pomůžu to řekl Susen a vzal mě do náruče a odnesl do ředitelny. Susen mu cestou říkala:" wow! Tohle ysi ještě nikdy nikdo nedovolil. Saša tam zůstala stát jak přilepená jak to děláš Logane? " ani nevím" odpovedel. Já se taky zapojila do konverzace "logane tp neni nic vážnýho nenes mě do ředitelny" kdzyž jsem tohle řekla podíval se na Susen s tázavým pohledem 'mám jí tam tedy odnýst' Susen přikývla. Tak jsme šli až ksem byli v ředitelně a tam mě Logan postavil na zem a přidržoval mě za jednu paži a Susen za druhou. "dobrý den" "dobrý den" "dobrý den" všichni jsme řekli. "bobrý den co se d..." když se na nás konečně podívala zjistila že krvácím nejenom z pusy ale i z nosu. "pána bóza co se proboha stalo"? Otázala se nás se starostlivým pohledem. "jedna spolužačka mě omylem uhodila" když už se totiž Logan se Susen nadechovali aby něco řekli řekla jsem já tohle. "omylem Lucy děláš ze mě srandu "?! Řekla Susen a řekla paní sekretářce "že to nebylo omylem"  a obvyprávěla co se vlastně stalo. "no tak zavoláme rodičům slečny Lucy i slečny Sašy. Néé jen to ne volat mým rodičům nikdy mě ze školy nevyzvedávali a ani se o mě nezajímají tak jim to stejně bude u prdele alespoň doufám že pro mě přujedou. Když paní sekretářka volala utekla mi jedna nezbedná slza Logan mi jí utřel aniž by si toho Susen všimla. "tak slečno Lucy vaši rodiče si pro vás přijedou" odpoveděla a řekla že si támhle máme sednout a říkala že Logan se Susen mohou mít také volno pod jednou podmímkou a tou zě mě budou teď hlídat a oni souhlasily. No tak alespoň že u mě bude nekdo kdo mě má opravdu rád a ten kdo mě miluje a já jeho. Nemyslim si ale že ně rodiče nemají rádi jenim se o mě nezajímají ale kdybych utekla nevím jestli by jim to bylo jedno vážně nevím. Když přijeli vzali i Logana a Susen. Šli jsme k nám vlastně Logan bydlel vedle nás takže tu teoreticky byl jako doma. Udělali mi polévku. "no zas tak nemocná nejsem" řekla jsem a zasmála se oni taky. Když Susen hledala mobil aby zavoalal rodičům co se vlastně stalo zjistila že má mobil doma tak šla pro něj "hned jsem tu" a odešla. Mi s Loganem jsme se na sebe podívali a on mě začal líbat vyjekla jsme protože jsem měla rozseklý ret a taky nateklý "promin" udělal psí oči "
Ty za to nemůžeš" začala jsem brečet. On mě obejmul. Jeho objetí bylo tak sladké přesně veděl co potřebuji. Dával mi pusu na čelo s na tvář a dával pozor aby se mi moc nedotýkal rtu. Začala jsme ušínat a on taky v objetí jsme usnuli. Když jsme se probudily u stolu seděla Susen. "Ahooj" pozdravila nás" čau" hele teď ně napadlo nechcete u nás spát? " já už se patal a rodiče mi to nedovolili" řekla Susen smutně "ok to nevadi" a"já těm mým jenom zavolám a zamávam jim z okna. " ok" Susen už musela jít. Hele Logane jdu se podívat na známky z dějepisu a matiky "a jak asi"? Řekl mi udiveně. "mame preci elektronickou i normalni zakovskou" " anojooo" podívali jsme se "ja mmá z dějepisu 4 a z matiky 5 super dneska den na hovno a znova jsem se rozbrečela." no taak to si opravíš "dla mi pusu na čelo." já vím ale je teď na mě toho moc takže i maličkost mě dokáše rozbrečet"brecela jsem. Objímal mě. Šli jsme spát v objetí a dal mi pusu na čelo."jedine s tebou mi ne lip" už jsem to nevydržela a i přes tu bolest ho začala líbat. "to tě to nebolí" "kvůli tobě už ne" a asi jsme se 20 minut líbali bylo to nejkrásnějších 29 minut s ním a pak jsem pomalu usínali.

Ahoooj dneska 1096 slov.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 29, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Útěk z domu Kde žijí příběhy. Začni objevovat