Den před Harryho jedenáctými narozeninami
Probudil jsem se velice naštvaný na své příbuzné. Poslední čtyři dny nedostal najíst a k tomu ho zmlátili. Všude po těle měl zaschlou krev. Měl chuť je zabít, hlavně bratra Kyla, ale netušil jak.
Jeho myšlenky na ublížení jeho příbuzným byly brzo vyslyšeny. Do jejich domu vrazili muži v pláštích a s maskami přes obličeje. A jedním mávnutím klacíku padli jeho příbuzní na zem. Asi mrtví, říkal si. Jeden z těch mužů se ho chytl a najednou se objevili před obrovskou černou vilou. Dovedli jej dovnitř asi do nějakého sálu s dlouhým stolem. V místnosti stál muž otočený k němu zády. Zahalení muži odešli a nechali ho s tím mužem samotného. Muž se otočil. Měl černé vlasy a modré oči s krvavým nádechem. Prohlížel si mě. A po chvíli řekl: „ vítej doma Thomasi Elliote Raddle, synu můj." Zkoprněl jsem.„Pane, já...já nejsem...jsem Harry..Harry Potter, asi ste si mě s někým spletl." Muž zakroutil hlavou. „No, asi je na čase aby jsi poznal pravdu. Před několika lety se mi narodil syn. Bylo to to nejhezčí co mě potkalo. Jenže potom mi umřela žena a jistý kouzelník jménem Brumbál unesl mého syna. Změnil mu podobu, jméno a dal ho rodině jménem Potterovi. Hledal jsem ho všude, ale bylo to k ničemu. Vydíral jsem jej, ale nepomohlo to. Byla vyřknuta věžtba, v níž bylo že se narodí někdo, kdo bude mít moc mě zničit,ale byl to jen výmysl Brumbála. Myslel jsem si že to jsi ty, a tak jsem tebe a tvoje "rodiče" šel zabít. Tebe se mi zabít nepodařilo. Přemýšlel jsem nad tím a nedávno mi došlo proč. To ty jsi můj syn. Salazarovo kouzlo brání aby se rodina nepozabíjela navzájem. A také jsi čaroděj, stejně jako já a moje rodina. Změním ti vzhled na ten pravý a odpoledne zajdeme na příčnou ulici nakoupit potřebné věci pro tebe do školy. A jestli chceš, vím že ano, tak si můžeme promluvit o jistých nejasnostech." Vyjeveně jsem na něj koukal, vše si urovnal v hlavě a s tím pánem, tedy s otcem si promluvil.
Otec se mu zamlouval. Byli si podobní jak vzhledem tak i povahou. A dost si rozuměli.
Po obědě se vydali na příčnou ulici nakoupit věci pro něj do školy. Pojede do soukromé školy, která leží na severu Anglie. S otcem nakoupili oblečení na míru, malé hádě, hůlku a další vybavení.×××××××××××××××××××××××××××××××××
Harry alias Thomas Elliot Raddle:
Tom Marvolo Raddle:
ČTEŠ
Syn Pána Zla
FanfictionCo když Harry není ten kdo má zachránit svět, není Harry Potter ale syn temného pána zla, který ve skutečnosti není takový, jak se zdá.