Vzbudil jsem se z noční můry, zrychleně dýchal a posadil se. Vždy, když spím někde poprvé mám hororové sny. Bylo něco kolem čtvrté ráno ale usnout se mi už nepovedlo. Tak jsem vstal, oblékl se a šel do společenky. Viděl jsem tam někoho spát na pohovce, přišel jsem blíž a zjistl že je to nějaká dívka také z prváku. Usmál jsem nad tím jak byla roztomilá, vyčaroval jsem deku a přikryl ji. Šel jsem ven ze společenky se projít po hradu. Zaslechl jsem nějaké zvuky a nenápadně se začal přibližovat ke zdroji těch zvuků. Viděl jsem Kyla, nějakého zrzka a malou blondýnku, podle znaku na hábitu byla z havraspáru. Ti kluci na ni něco pokřikovali, ona něco odsekla a jim se to asi nelíbilo a tak ji začali mlátit. V tom jsem do toho vstoupil já a dal Kylovi do držky. Ten druhej mi chtěl vrazit, ale já jeho ruku zachytil, zakroutil sní a odkopl ho na druhou stranu chodby. Kyle se mezitím zvedl a chtěl mě napadnout ze zadu, ale já se otočil a kopl ho do rozkroku a on se zřítil. Malá holčička tam ležela na zemi, tak jsem ji vzal do náruče, a ona po chvíli usla, a odnesl k nám do pokoje, kde se vzbudila, vysvětlil jsem jí co se stalo. Ona mě obejmula. Představila se mi jako Elleanor Avelyn. Nemá rodiče a je adoptovaná sestra Charlese Backfielda, čtvrťáka, který se o ni stará jako o princeznu. Je to brankář Havraspáru. A ti kluci se jí posmívali za to, že ji vždy brání Charles. Předpoklám že Kyle bude mít kecy, že bráním ostatní a hraji si na hrdinu.
ČTEŠ
Syn Pána Zla
FanfictionCo když Harry není ten kdo má zachránit svět, není Harry Potter ale syn temného pána zla, který ve skutečnosti není takový, jak se zdá.