BÖLÜM 1

358 19 5
                                    

Yıl 1938

Sence bu doğru mu ? O diğer büyücülerden farklı. Onu yetimhaneye bırakmakta emin misiniz ? Dedi genç adam. Ve karşısındaki genç kadınla kocasına baktı. Kadın ahenk içindeki dalgalı saçlarını arkaya atıp dolu gözlerle ilk kocasına baktı sonra müdüre döndü."Böyle olmak zorunda ülkede karışıklık var kendini koruyacak yaşa geldiğinde onu alıcaz. Hep onu izliyor olucaz. Senden tek ricam prensesi koru. Bunu dedikten sonra kızının alnına bir öpücük kondurdu. Ve güzel bebeği müdüre verdi. Elini kocasının omzuna koyup arkasını dönmek üzereyken genç adamın eşinin sesini duydu. Adını ne ?

Onun adı Hermonie Krielf.

İkiside yavaş yavaş yetimhaneden ayrılırken bilmiyorlardı aynı gün geçmişte yılar önce bir yerde yeni doğmuş bir çocuğunda yetimhaneye bırakıldığını. Bilmiyorlardı bu çocuğun en güçlü karanlık lord olacağını ve annesine yaşananlardan sonra  muggelardan nefret edip onlara saldıracağını. Bilmiyorlardı aralarında ki zaman farkına rağmen gelecekte kızlarıyla kaderlerinin kesişeceğini ve ona karşı olan duygularının değişeceğini.

Ve o çocuğun adı Tom Marvele Riddle'dı
Peki Tom duygularına yenik düşmeyi kabul edecek miydi ?

........yıl  1958  Howgarst .......

Ahhh Nasıl geç kalırım ? Genç kız aceleyle yataktan kalktı. Beş dakikası vardı. Asası olmadan herkesin yapamayacağı bir büyü ile üstünü değiştirdi kitapları eline aldı ve koşmaya başladı tam sınıfa girmek üzereyken karşıdan koşan kişiyi gördü ama duramadı oda duramamış olacak ki kapıda birbirlerine çarpıp  yere düştüler. "Kalk üstümden lanet olası Grifindorlu" sesini duymasıyla başını kaldırdı ve en son çarpmak isteyeceği kişiye baktı. "Asıl sen bana çarptın Malfoy. Dedikten sonra ayağa kalktım. Ve bana alaylı bakışlar atan Draco'yu itirip sınıfa girdim.
Şu sıralar çok garip davranıyordu.

Sürekli kütüphaneden çıkmayıp kitap okuyordu başkası olsa şüphelenmezdim ama konu Malfoy olunca pek öyle olmuyor. Öğretmenin sesini duymamla düşüncelerim dağıldı. Başımı önümdeki kitaba çevirdim kapağını açtığımda önümde sarı bir not kağıdı çıktı bu yazı benim değildi. Ve kağıtta inzekstibels yazıyordu. Altında da büyünün malzemeleri ve miktarları vardı. Gözüm kitabın kapağında yazan isme takıldı. Allah'ım amacı neydi bu çocuğun. Kağıdı incelerken birden kitabın kapağı sertçe kapandı. Kağıdı ne kadar süre incelediysem zilin çalışını duyamamışım. Ama bu büyü hatırladığım karanlık büyüyse Draco'nun iyi bir planı olmadığını anladım.

"Senin olmayan eşyaları karıştırmaman gerektiğini öğretmediler mi ? "Hermonie önünde sertçe ona bakan gözlere bakıp cevap verdi. Peki ya sana  büyü çalmaman gerektiğini kimse söylemedi. Draco tam cevap vereceken Hermonie devam etti. Sakın yalanlama bu büyü sadece Ixsandıer'lara ait bir büyü bulunması nerdeyse imkansız bir büyüdür ve işe yarama ihtimali çok zayıf çünkü büyük bir güç verecek bir malzeme ister. Bu maddenin tamamen doğaya ait çok yüksek bir güç taşıyan bir madde olması gerekiyor. Draco bana afallamış bir şekilde baktı. Bazen düşünüyorumda tam bir Slytherin gibi davranıyorsun evet cesursun ama aklın ön planda senin bence bir sınıf düzenlemesine ihtiyacın var. Bu arada ipucu için teşekkürler Granger.

Arkasını dönüp yürümeye başladı bense afalamış  bir şekilde arkasından baktım beynimde hala sözleri yankılanıyordu. Hava almaya ihtiyacım vardı hızla yasaklı. Genç kız stresli bir şekilde elerini saçlarına daldırdı. Yasak Ormanın sınırlarına girdi. Draco'nun anlamasından korkarak ışıklı gölün yanındaki iri kayaya oturdu ve rahatlamak için şarkı söylemeye başladı anında bütün sihirli hayvanlar kızın başında topladı nolursa olsun farklı olduğunu kimse öğrenmemeliydi. Onun arkadaşı olamaz tek olmak zorundaydı.

Zamanda Geçmişe ( tomione )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin