2010.03.06.
Gyönyörű nap .
Süt a nap pont a szemembe. De frankon a szemembe süt.
-Franc esne bele.-én.
-Még jó hogy itt a hétvége hogy aludjak aaaaaah neeeeem Viktor kelljen föl reggel hatkor !!!-én.
-Viktor gyere enni !- anya.
Mint láthatjátok nagyon . "Aranyos", "kedves", és "NYUGODT" vagyok.
Aha. Persze.
Tudni illik anyám tudja miért vok ilyen . Senkibe nem bizok.
Senkivel se barátkozok. És nagy szám is van .
Be szól valaki vissza szólok. Csak akkor általában az igazgatóhoz kerülök.
Hogy miért is ?
1. Azért mert csúnyán beszélek .
2. Vagy azért mert a tanárnak szolok be.
3. Agyon verek valakit annyira hogy csupa vér csoriiii.
4. Volt hogy merevedésem volt és ezért ki mentem óráról ..........
Ne kérdezzétek.
Nos gondolom kíváncsiak vagytok hogy miért nem rúgtak ki .
Most akkor felsorolom hogy miért .
1. Én vok a suliba a legjobb tanulo.
2. Testnevelésből
Biológiából
Matematikából
Történelemből
Földrajzból
Erkölcstanból
Angolból
Irodalomból
Nyelvtanból
Fizikából
Kémiából
Énekből
Rajzból ki tűnő vagyok.
3. Ami a suliba van verseny mindig első helyezet leszek.
4. Nélkülem a suli nem viselhetne semmilyen dicsőséget ugyanis egy csomó oklevél szinte csak az én nevemmel van el látva .Nos igen . És hogy miért vagyok vissza húzódó ? Ilyen eredményekkel ?
Mert ra jöttem hogy a fiukat szeretem igen . Fuccs Viktor meleg !
Senki nem tudja . Nem vok már szűz se .
Van pár fiú akivel össze járok . Úgy vagyok vele hogy most inkább kielegitem magam . És ha esetleg Jób a "szerelem" akkor hűséges leszek .
Addig van pár fiú akivel el vagyok.
Anyum tudja ezt mivel a dolgaimat tudja. Azt mondja hogy addig jo míg élvezem .Épp suliba ülök . Asszem matekon. Matekon általában akkor írok ha dogat írunk. Ha viszont nem akkor nézem őt. A tanáromat hogy próbál magyarázni . Kevésbé több sikerrel.
Kaptam egy SMS-t .
Mi a franc ?
Ki írhatta?
Nos matek órán kapok egy olyan SMS-t ahol valaki bevallja hogy szeret. Elég fura.....
Engem ki képes szeretni mármint szerelemből .
-Gyerekek mára ennyit !-tanár .
-Nem adok házi feladatot .-tanár .
Mindenki ki viharzott. Kivéve én .
Tanár pakolt össze én meg végig mértem . Sajnos rossz szokás minden férfit végig mérek aki helyes , sármos , jo képű , szexy vagy aranyos.
És a tanárom Mr. Josh egy szexy 28 éves szingli . Hmmmm. Nekem való. Mindig is egy erős kedves magabiztos férfit akartam magam mellett. Csak valahogy el kell csábitsam.
-Viktor nem mész haza.-tanár
-Minek menjek mikor szerelmi dillemába vagyok.-mondta miközben egy huncut mosoly kíséretében .
-Nos ki a szerencsés ?-tanár .
-Hmmm.-Hogy ki ?-én.
-193 cm, izmos , sportos alkat, gyönyörű szempár , szexy mely hang, és vicces és kedves ......-És előttem áll éppen ...-én.
Nos a várt reakció lett.
Nézet és úgy 10 perc után oda jött hozzám és arcom alá fogott és meg csókolt . Hát elég váratlan volt, de legalább nem kell győzködni . 15 éves vagyok . Több férfit csábitottam el.
El hajolt .
-Tudod régóta beléd vagyok zúgva .-tanár .
-És mivel a tanárok is vagyok így nehezebb volt vissza fogni magam de mivel te is érzel irántam valamit így könnyebb lesz hisz el vihetnek bárhova úgy hogy ne kelljen neked magyarázkodnom hogy miért .-tanár .
- Tanár úr.-én.
-Hol lakik?-én.
-10 percnyire.-tanár .
- Miért kérdezed ?-tanár .
- Esetleg fel mehetnénk magához .-én.
-Oooo .-tanár.
-Sietek es indulhatunk .-tanár .
Ki ment a teremből én meg szép nyugisan össze pakoltam és a terem előtt vártam . Mikor meg láttam . Láttam rajta hogy sietett nagyon .
-Nos indulhatunk .-tanár .
-Rendben .-én.
-Mikor kell haza érned.-tanár .
- Én igazából nálad szerettem volna aludni de akkor haza megyek .-én.
Ahogy vártam ez után szembe állt velem szembe és magához húzott és meg csókolt .
YOU ARE READING
Az életem
Romance15 voltam . Egy fiú . Aki csak szerelmes lett egy olyan emberbe akit úgy hívtak : Mr.Daddy.