under the sea [luwoo]

198 16 10
                                    


Bölüm şarkısı:
Alec Benjamin - Let Me Down Slowly



Biricik meleğim Jungwoo'ya;

Sevgilim... Nasılsın görmeyeli? Ben hiç iyi değilim. Parmak uçlarım üşüyor, sen gittiğinden beri boşluğa düşmüş parmak uçlarım ısınmak için elma kokulu saçlarını arıyor. Buralar gerçekten çok soğuk, malum kış ayına girdik. Üşüyor musun? Üşüme n'olursun. Ben dayanamam ki senin üşümene. Ama biliyorum üşümüyorsun, üşüsen hissederdim; kalbim hızlanır, dudaklarım çatlar; gözlerime, buz kesmiş ruhuma zıt düşen sıcak yaşlar doluşurdu. Hissederdim eğer üşüseydin. Kim bilir belki de kalplerimiz arasındaki o ip, sen uzaklaşınca koptu.. Ama sanmam, öyle bir şey olsa eğer anlamaz mıydım? Hissederdim bir şeylerin koptuğunu ama yok, kalbimdeki yerin hala dolu. Sevgilim? Özlüyor musun sen de? Ben çok özlüyorum. Hasretimden gözyaşlarım dökülüyor kağıda. Sanırım biraz ağlayacağım ve yazmayı keseceğim, kağıdın daha fazla ıslanmasını istemem.

Geri geldim meleğim. Ben geri geldim peki ya sen? Gelecek misin geri? Gelmeyeceksin, kendimi kandırmamın lüzumu yok. Ama bil ki, bu aciz bedenin aşkınla yanan kalbi her daim sevecek seni.

Yeniden öpsem pembeliklerini, yeniden dokunsam kirpik uçlarına ve ısınsa parmak uçlarım saçlarının arasında. Biliyorum artık "yeniden" diye bir şey yok ilişkimizde, artık "bir zamanlar" var ama ne yapabilirim ki özlüyorum.

Yazmadan geçemeyeceğim, bugün Doyoung hyung geldi. Ona bana vermesi için bıraktığın CD'yi getirmiş bana. İzlemedim. İzlemeli miyim? Bana senden kalan bu son hatırayı aldığım gibi izleyip değerini gün geçtikçe düşürmeli miyim? Hayır, bunu yapamam. Belki sonra, "yanına geleceğimi hissettiğim bir zamanda" izleyeceğim bunu.

Tutsam ellerini ve sahile gitsek, burunlarımız çarpışsa ama dudaklarımız değmese. Koşsak denize ve ay ışığı altında ıslansak birlikte.

Birlikte...

Neden yaptın bunu Woo? Neden bıraktın beni? Bu kadar mı yorulmuştun? O gencecik bedeninin altındaki ruh bu kadar mı bıkmıştı artık?

Niye Jungwoo? Niye? Dinlenmek mi istedin? O yüzden mi denizi seçtin güzelim? Gözlerini kapatıp kendini sonsuz sulara bu yüzden mi bıraktın?

Bu yüzden mi seni denizin metrelerce altından çıkardılar? Solmuş tenin, morarmış dudakların ve artık atmayan kalbin ama huzura ermiş ruhun...

Unutamadığım o kareler gitmiyor bir türlü gözümün önünden.

Bu yüzden mi ilk öpücüğümü cansız bedenine verdim? Bu yüzden mi ilk öpücüğünü hissetmedin?

Yorulduğun için miydi?

Ben de yoruldum sevgilim... Şimdi izninle, CD'yi izlemeye gidiyorum.

Seni seviyorum.

Sevgilerle, sevgilin Yukhei.

SEA |LuWoo|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin