Toată viata am primit numai lecții rele și bune...
Unii dintre noi primim o mulțime de lecții și neplăceri și suntem nevoiți sa ne maturiza.m de mici, iar alți, sunt ținuți în puf și judecaDe exemplu eu ma luam după gura omului imediat.
Știu, greșeam, pana într o zi când am primit o lecție.Fix persoana la care nu ma așteptăm a fost lângă mine, se auzise multe despre ea, de la colegiile ei și alte persoane, eu l am crezut asa ca am ignorat o în mare parte pe aceea fata pana când ea mi a arătat ca nu i bine sa asculți tot ce spun oamenii.
Bine, sunt cazuri de genul dacă îți spune 1, 2, 3 dacă vezi ca ți spune și al 4 Lea înseamnă că este adevărat, dacă îți spune doar unu sau doi hai sa zicem dar dacă vezi ca fiecare persoana spune același lucru Înseamnă că este adevărat.
Viata ne dă tot felul de lecții oribile, de exemplu îți arată ce oamenii ai avut lângă tine, îți dă necazuri pentru ca îs da seama ca poți duce.....
Deia este bine sa nu te lași bătut și mai ales sa vorbești cu cineva despre problemele tale._____________________________
SFAT: Dacă vezi ca nu mai poți, nu mai tine în tine, spune i unui străini te va asculta, nu te duce la un prieten pentru ca îți va scoate ochii.
Mai bine vorbești cu cineva decât sa faci altele mai rele.
Pup _