7 Prietenia

8 1 0
                                    

Tot ce trebuie sa faci sa fii un prieten, este :
- Nu minți ( orice ar fii tu spune i adevărul, cu cât ii spui adevărul cu atât va înțelegi mai bine)
- Nu-l trăda ( nu ți trăda niciodată amici și nici părinți, dacă i trădezi odată nu te vor mai ierta)
- Ajută-i ( asa o sa vadă ca ți dai interesul)
- Fii lângă ei ( când aceea persoana plânge sau are probleme, fii lângă ea, nu pierzi nimic sa știi)
- Nu-i înjunghia ( este cel mai dureros lucru și dacă o vei face, crede ma vei fii călcat în picioare)

Prietenia este un lucru minunat, cu prietenul tău nu te mai simți singur, este lângă tine și te sprijină, râdeți, glumiți și parca lumea-i mai frumoasa.

Dacă ai un prieten bun prețuiește-l și nu-i da motive sa plece, pentru ca el chiar va pleca sa nu te deranjeze.

Prietenia poate fii de durata foarte lunga, pot fi și de durata scurta, dar măcar asa înveți ceva.

Niciodată indiferent ce se va întâmpla cu tine, nu-ți lasă prietenii, ei vor pleca și tu vei regreta.

________________________________

Sfat: ai grija ce prietenii îți faci, în general și mai ales în ziua de azi găsești șerpi peste tot, dar fii băiat/ fata deștept / deșteaptă pentru ca o sa suferi.

Niciodată nu-i lasă să vadă chiar adevăratul TU din tine, pentru ca dacă ți afla slăbiciunea te va face sa suferi rău, fii bun dar fii deștept.

App : dacă tu faci ce am scris eu mai în sus, și tot te lasă sau îți dai seama ca aceea persoana s a bătut joc de tine, înseamnă că nu te merita, și trebuie lăsat în spate, nu trebuie sa plângi sau sa suferi după asa specimene.

Scriitorul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum