Zostałam nominowana przez Nocti_Nig (dzięki wielkie 😑)
1. Zazwyczaj, chociaż zdarza się, że pamiętam tylko część lub nic.
2. Najdziwniejsze sny to te, w których spadam w dół i budzę się z uczuciem, że naprawdę spadłam.
3. ,,Przebiegła koło nich i popędziła na drugi koniec pomieszczenia. Eloise i Rachel stały przy metalowym stole pod tylną ścianą i pakowały książki do kartonów. Każdą warstwę rozdzielały arkuszami sztywnego papieru. Delikatnie umieszczały w pudełkach stare, skórzane tomy, jakby to były kryształowe figurki.''
Ciekawa przyszłość xdd4. Różnie. Czasem 6-7 godzin, a czasem 8-9.
5. Relację pomiędzy mną a moimi rodzicami są dobre.
6. Każdy umie śpiewać. Nie wszyscy potrafią robić to ładnie i poprawnie, ale śpiewać może każdy.
7. Jeju byłoby cudownie 💚
8. Zdecydowanie Malfoy.
9. Always Snape.
10. Nie wiem, czy umiem odpowiedzieć na to pytanie, chociaż po chwili namysłu raczej wybrałabym zakon. Jednak nigdy nic niewiadomo
11. A wiec wpadka:
Nie mam pojęcia jak to się stało, ale na egzaminach rozwalił mi się cały zamek od spódnicy i to tuż przed wejściem na salę, więc cały pobyt w tamtym miejscu spędziłam w długiej kurtce przyjaciółki. Czułam się taka zażenowana, że naprawdę wolałabym, żeby mnie tam nie było.Nominuję Anitaxdd tera-nova ___cry_baby
Pytanka:
1. Jesteś pesymistą, realistą czy optymistą?
2. Jakie masz lub chciałbyś mieć zwierzę?
3. W jakim domu w Hogwarcie chciałbyś być?
4. Podaj tytuł ulubionej książki na wattpadzie.
5. Od kiedy interesujesz się czytaniem lub pisaniem książek?
6. Malujesz się?
7. Najpierw mleko czy płatki? XD (to jest bardzo ważne pytanie)
8. Spódnice i sukienki vs spodnie i getry.
9. Owoce vs warzywa
10. Opisz najstraszniejszy sen, jaki kiedykolwiek miałeś.
11. Nominuj 7 losowych osób lub napisz najbardziej żenującą sytuacje, jaka ci się przytrafiła.To by było na tyle, buźka.