Ako to začalo

645 8 0
                                    

Nikdy som nebola to perfektné dievča, ktoré všetci naokolo zbožňovali. Mala som pár kamarátov, ktorí boli so mnou už od škôlky. Spolu sme prešli aj na druhý stupeň ZŠ, kde sa objavila šikana, chalani z novej triedy ma začali šikanovať kvôli môjmu výzoru. A moja rodina mi tiež nepomáhala. Mamina bola a aj je mojím strážnym anjelom, nech sa deje čokoľvek. No o mojom otcovi a jeho matke sa to povedať nedá, tí ma taktiež vystavovali psychickému týraniu. Viem, že sú aj horšie prípady, ale nebolo to nič príjemné ani pre mňa. Moje komplexy sa zvyšovali a čoraz viac som sa začala utápať. 

V triede som síce mala stále svojich kamarátov, no boli sme deti. Ani jeden z nich nevidel, ako ma to trápi. Ani jeden z nich nevedel, čím si naozaj prechádzam. Čím dlhšie som musela toto znášať stávala som sa silnejšou. Sila, ktorú som však nadobudla, bola nadobudnutá len vďaka mne. Nikto mi v tej dobe nepomáhal. 

S prichádzajúcou odvahou som sa postavila šikane a ukončila ju. Začala som hľadať nových priateľov, pretože som si s týmito už nerozumela. Potrebovala som niekoho vyspelejšieho. Po tom, čím som si prešla aj doma som sa nevedela rozprávať s ľuďmi v mojom veku. Moje hľadanie bolo úspešné a zoznámila som sa s chlapcom, s ktorým som si veľmi rozumela a počas nášho kamarátstva mi dal veľmi dobré rady do života. Ale ako to už býva, naše cesty sa rozdelili. A takto to pokračovala, našla som si nejakého kamaráta a znova som o neho prišla. Keď som bola staršia už som si nehľadala len kamarátov, chcelo to niečo viac. Prešla som si pár vzťahmi a pri jednom sa stal  ten zázrak....


/táto časť asi nebude veľmi záživná, len chcem uviesť, čo sa dialo v minulosti a ako to ovplyvnilo prítomnosť <3 //

Podriadená?!Where stories live. Discover now