Prvé poznámky

496 11 3
                                    

Napriek mojej strate som sa s Pánom X neprestala vídať. Max musel pochopiť, že mám svoj vlastný život, v ktorom môžem milovať koho chcem, nie koho mi on vyberie.

Pán X úplne nevedel ako sa cítim, pretože som zas hrala to silné dievča. Vlastne Pán X to nevie doteraz. A neviem, či mu to vôbec niekedy poviem.

Stal sa mojou oporou a ja som sa zamilovala ešte väčšmi. Pán X mi robieval spoločnosť každý jeden deň, chodieval ma počkať pred školu pokiaľ nemal zrovna prednášku, minul neskutočné peniaze na taxíky, lebo chodieval neskoro a žiaden autobus mu už nešiel. Bolo mi ľúto jeho peňazí a hovorievala som mu, nech chodieva na skorší autobus. On ma však stále presviedčal, že mu na mojej prítomnosti záleží viac ako na peniazoch. Vždy som chcela byť pre niekoho takto dôležitá.
Začalo sa to hrotiť chvíľu po našom prvom rande, kde sme sa dali dokopy. Vymieňali sme štipľavé poznámky, no bez činov. Boli to len slová. Došlo do momentu, kedy mi povedal, aby som ho volala Daddy alebo Ocko. Povedal, že chce, aby som sa cítila komfortne, no budú tu pravidlá. Že myslel vážne, keď hovoril, že som už len jeho. Patrila som mu. 

Znelo to, ako keby to hovoril nejakej veci. Teda, keby to počul niekto iný. Mne sa to páčilo. Začala som sa mu odovzdávať kúsok po kúsku a on mne tiež. Mýty o tom, že dominantný musí byť drsný od kosti je hovadina. Pán X mi začal dôverovať, dával do mňa viac a viac nádejí. Bola som za to neskutočne vďačná. Na oplátku som mu každým dňom opätovala lásku, ktorú mi dával. Stačila jedna veta a vedela som kam patrím. Jeho dominancia sa mi páčila. Utápala som sa v pocite, že som výnimočná. 

Keď som mu cez deň neodpisovala alebo som bola na neho drzá, prišiel, chytil ma za ruku a odviedol do mojej izby. Zavrel za mnou dvere. Chytil ma pod krk a pritlačil o dvere. Vedela som, čo bude nasledovať . Pán X mi zašepkal do ucha: ,,Dnes si bola veľmi zlé dievčatko, vieš o tom? " Na odpoveď som nemala silu, tak som vždy len prikývla, no on pritlačil. ,, Ako máš odpovedať?"    ,,ÁNO DADDY, BOLA SOM ZLÉ DIEVČATKO.PREPÁČ OCKO."  túto odpoveď chcel počuť. Celou vetou a s oslovením. S rukou na mojom krku ma hodil na posteľ. ,,Otoč sa, čaká ťa trest. Budeš počítať. Nič iné povedať nesmieš." Podľa toho, čo som v ten deň spravila, taký mi dal trest. Niekedy to boli plesknutia po zadku, kvôli čomu som si nemohla sadnúť. Inokedy len dusenie. Inokedy ma nútil dotýkať sa svojho tela a robiť si dobre. 

Vďaka trestom som si uvedomovala kto som. Znova som sa našla. A Pán X o tom vedel. 



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 19, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Podriadená?!Where stories live. Discover now