Patron görevimizi söyledi. Bir çete varmiş, bugün saat 14:30'da uçakla Fransa'dan Amerika'ya geleceklermiş. Çete'nin adı Wild ve bizden istenilen bu çeteyi durdurmamiz. Genelde büyük şirketlerin para bankalarini ve şifrelerini kirarlarmiş. Frank'e :
-"Hadi dostum çıkıyoruz" dedim.
Havaalanina doğru yola koyulduk, yolda bu çete hakkinda biraz daha bilgiler ve ayrintilar bulduk. Baya sağlam çeteye benziyor, işimiz zor bu uyuşturucu saticilarina hiç benzemiyor. Neyse havaalanina vardığımızda beklemeye başladık. Acikmistim. Frankle bakistik..
-"Ayni şeyi mi düşünüyoruz dostum" dedim.
+"Hadi gidip birşeyler alalim" dedi.
Anlaşılan o da acikmisti. Havaalanindaki kantinden hamburgerlerimizi ve iceceklerimizi aldik. Saate baktim. Daha cok vardi çetenin gelmesine... Oh tanrim beklemek kadar sıkıcı birşey yoktu. Yemeklerimizi yedik, fransa uçağı gelmişti. Ucaktan inip hizli hizli havaalanjndan ciktilar. Disarida onlari bekleyen siyah arabalariyla uzaklasmaya başladılar.
+"Frank kaldır kıçını uzaklaşıyorlar" dedim.
Acele edip arabamiza atladik. Önce kalacaklari yerin adresini öğrenmeliydik, sonra onlari iş başinda yakalariz. İlk günden iş yapacaklarini sanmam ama. Sanirim yetiştik onlara..
Bir süre sonra takip edildiklerini anladilar, trafikte ateş etmeye başladılar. Çok tehlikeliydi karşılık vermedik. Üstümüze şimdiden 2-3 şarjör boşalttilar.
-"Manevra yap Frank!" diye bağirdim.
Karşilik vermeye karar verdim. Tam ateş edecekken, taramali silahlari cikardilar.
Oowww shit!
Köprüden geciyorduk. Önümüzü göremiyorduk. Kafami kaldirip baktiğimda arka lastiğin birini vurmuşlar. Arabayi kontrol etmekte zorlandi frank. Daha kötü bir gün olamazdi. Kenarda durduk. Fuckk! Uzaklaşıp gittiler. Adamlari elimizden kaçırmiştik. Patronu aradim.
-"Adam yollayip alin şu lanet yerden" dedim.
+"Tamam, birazdan orda" dedi.
Bu yorucu günün ardından, frankle akşam kafamizi dağitmak için diskoya gitmeye karar verdik. Duş alip ciktik. Diğer arabamiza atlayip, son ses müzikle yola koyulduk. Frank'e baktim kizlari kesiyor.
-"Jackson durr!"
+"Noldu?"
-"Şu karşidan gelen kizlari alalim arabaya"
+"Oh fuck!
Yola devam ettim. En bilinen diskolardan birindeydik. Daha kapidan içeriye adimimizi atar atmaz kizlar etrafimizi sardi. Frankle birbirimize bakip sirittik.
-"Oh tanrim, işte bende bundan bahsediyorum" dedim.
+"Manken gibiler dostum, bu gece bitmez"
-"Bitmesini istemeyiz" dedim.
Dans etmeye başladik kizlarla, elimizde de votkalar...
Zamam geçtikçe sarhoş oluyorduk. Kafamiz güzeldi. Çok eğlenmiştik, saate baktik ama bulanik görüyorduk. Geç olmuştu, kizlarida alip taksiye bindik. Bu sarhoş kafayla araba kullanamazdik. Sabah aldirirdik arabayi..
Kizlarin omzuna yaslanip uyuduk eve kadar.
Taksiden inip evimizin merdivenlerinden zor ciktik. Kizlarla odalarimiza geçtik, gece baya eğlenceliydi. Daha fazla ayrintiya girmeye gerek yok, anladiniz siz onu.
Sabah uyandiğimda kafam catliyodu resmen.
Yüzümü yikadim franke baktim hala uyuyo kizla, dürttüm kalksin diye ama orali değildi.
Bidaha dürttüm, uyandi.
-"Noluyo dostum"
+"Kalk işe geç kalcaz" dedim.
Kalkti. Sirayla duşumuzu alip giyindik. Başım öyle bi ağriyordu ki anlatamam. 2-3 tane agri kesici attim, hafifledi biraz.. Garaja indik, tam şirkete gitmek için arabaya binicektim. Telefonum çaldı. Actim telefonumu, çete işe koyulmuş. Hiç yerinde durmaz mi bunlar ?