Benden Frank Barcom adlı kişiyi takip etmemi ve evini araştirmami istediler. Hemen işe koyuldum. Kılık değiştirip son model arabamla Amerika,nin sokaklarinda geziyor, kizlara göz kirpiyordum. Ajan olmak güzelmiş aslinda ama bunu belli etmemem lazim o nedenle doğal davrandim. Eğlenceye sonra devam ederdim, Bana verdikleri adrese 1-2 blok yakinina park ettim arabami. Adami beklemeye başladim bir kaç saatte olsa yinede dayanmaliydim çünkü bekleme işleri çok sıkıcı oluyordu. 2 saat sonra Frank Barcom adlı kişi şirketten çıktı. Kendi kendime " hadi Jackson bu işi bitirelim " dedim. Yani biraz aksiyona ihtiyacim vardı. Adami takip etmeye başladim. Mesafeyi koruyarak sicak takipteydim. Sonunda evine varmişti. Bende adresini öğrenip not aldim ve oradan uzaklaştim. Hemen şirkete gitmem ve rapor vermem lazimdi. Acaba bu adamla ne işleri vardı ? Ne istiyorlardi ? Kafamda o kadar çok soru var ama cevaplari yok ve merak etmeye başladim. Şirkete geldim hemen raporumu verdim. Yorulmuştum. Evime gidip dinlenmeliydim. Ama o kafamdaki sorular başimi ağritmaya başladi ve aklimdan çikmiyordu. Yarin düşünürüm dedim. Uykuya daldim. Sabah 10:00' da uyanmişim. Şirketten 5 kere aramişlar duymamişim. Hemen duş alip giyindim. Arabama atladim. Acele edip gaza bastim. Şirkete vardiğimda herkes bana bakiyordu. Ne yani şimdi ilk defa mi geç kalan birini görüyorlardı. Patronumun odasina vardiğimda kizacağini tahmin ediyordum. Biraz tedirgindim ama anlayişla karşiladi. Rahatlamiştim. Yeni bir görev varmiş. İçimden..
-" Tanrım her gün yeni bir görev mi olur" dedim. Görevim o Frank Barcom'la bir anlaşma yapmam gerektiğini söyledi. " Ne anlaşmasi patron" dedim. Frank'le birlik
te çalişacaksiniz yardimcin dedi.