Arsyet Pse E Dua

555 25 2
                                    

Ndodhi perseri sot ,gjeja te cilen ai aq e aq here me kerkoj falje.Ai thot se nuk do ndodhi me e une si debile e fale dhe I them se nuk ka gje e kuptoj nuk eshte fai I tij, kjo ndodh perhere.

E kete rradhe e njejta gje do ndodh . Ai kerkon falje e une qe e shfaqesoi e I them se e fal e se nuk eshte fai I tij.

Ai erdhi prap, sot kishte pire dhe arsyeja qe kishte pire tha se isha une.Une jam ajo qe shkaterroj cdo gje ne lidhjen tone.

Une jam ajo qe sipas tij vishem provokueshem, per te shkuar ne pune e per te joshur koleget e mi.Ai e urren qe une te rregullohem e te vishem paraqitshem.

Sdo qe meshkujt e tjere te shohin ate qe I perket atij.E njejta zenk, e njejta arsyeje te njejtat fjal qe djegin thelle ne shpirt. Duke me len plag qe zore se do sherohen.

-KEIT PSE DUHET TE VISHESH SI NJE KU*VE?!ME NEVERIT, JE VETEM NJE E PERDAL !.NUK TE MJAFTON VEMENDJA IME POR DO E VEMENDJEN E MESHKUJVE TE TJERE?.

E me pas me shtyn drejt murit me forc, afrohet dhe me godet me shpull. Duke me len shenje ne lekuren time te bardha.

Por nuk eshte e vetmja shenje qe ai le. Ai le nje shenje me te madhe ne shpirtin time. Ai pak nga pak po e plagos shpirtin time, edhe sa do duroj.

Ulem ne toke duke mbajtur me te dyja duart vendin ku me goditi, ndiej dicka te lagesht qe bie. Pa e kuptuar e vete kam filluar prap te qaje.

Ai ulet ne toke me mua e me merr fytyren ne duart e veta, ne ato duar qe sapo me goditen,po me perkedhelnin ne ato duar qe po linin shenja ne trupi time, ne ato duar ndihesha me e qete.

E mbrojtur!?. A duhet te ndihem keshtu pas gjith kesaj.

E ai eshte duke qare, ngasherimat e tij Jan e vetmja zhurme shurdhuese qe degjohet ne dhome. Ne syte e ti shof dhimbje pendes, lote, dashuri.

-Keit me fal nuk doja. Une te dua nuk dua te te lendoj, por ti e di qe nuk dua te te shohin te tjeret. Ti je vetem e
Imja .Keit te betohem nuk doja te te lendoja.

Te njejtat fjale.

E afrohet me puth vendin qe me goditi. Te dy jemi akoma duke qare,
eshte cmenduri por prekjet e puthjet e ti arrijn te me qetesojn.

E pas kesaj ai kerkon prap falje e thote qe sdo e bej me. Qe sdo ndodhi me, e me le nje puth ne buze dhe ngrihet e del me vrull nga shtepija.

E njejta sken. Tashme e kam mesuar permendesh dialogun dhe veprimet e tij.Pas gjithe kesaj une prap e dua, prap e kam falur e nese ndodh serisht do e fal prap .

Duke e ditur qe ai nuk do ndaloj, qe ai do e bej perseri.Ai ska qene gjithmon keshtu, ai kujdesej kaq shum per mua me pare.

Arsyet pse une rash ne dashuri me te e akoma pas gjith ketyre e dua.
Une u dashurova me te sepse ai me mesoj c'eshte dashuria.

E dua sepse ai kujdesej, kujdeset per mua sipas menyres se vete. E dua sepse ai me ploteson.

E dua sepse vetem me nje puthje ai me bene te harroj cdo lot, dhimbje dhe problem. E dua sepse tek ai ndieja,ndiej siguri ngrohtesi mbrojtje mbeshtetje.

E dua sepse me kupton vetem me nje shikim. E dua sepse vetem ai me ben te ndiej flutra ne bark.

E dua kur ne momentet e veshtira nuk me le vetem,e me thot shpirt mos u merezit do ja dalim bashke s'je vetem. E dua sepse ai me ben te ndihem e vecant unike .

E dua sepse me te shkoj deri ne qiell te 7, sado qe zbritja eshte e menjehershme dhe e dhimbeshme. E dua sepse nuk mund te dua dike tjeter.

E dua sepse nuk mund te bej ndryshe,e dua sepse zemera ime nuk komandohet nga truri. E dua por Jo sepse e kam zgjedhur ta dua, truri me thote Jo.

Ndersa zemera kur shef ate e ve pauz trurin e humb ne syt e tij, ne fjalet e tij te embla dhe ne puthjet e tij.

Une jam nje e varur nga doza kur jam pran tij, e ndersa ai eshte droga e cila shum shpejt do me vrasi.

E sado qe une e di qe eshte vdekjeprures, une prape nuk heq dore nga ajo doze. Deri ne frymen e fundit.Sepse thjesht e dua e kam te pamundur pa te.

-Te Urrej sepse te dua.Urrej veten qe te ve para gjithckaje ,madje dhe para vetes time.

-Ironike ti nuk leviz as gishtin per mua e ndersa une leviz te gjith boten per ty.

-Me ke po tallem, une sdo mund te te urrej kurr ty. Sado dhimbje lot, shenja, sharje une nuk do mundem te  te urrej kurr.

-E kjo eshte ajo qe me dhembe me shume .Qe une nuk do mundem  kurr te te urrej ,ose te heq dore nga ty.

-Sepse thjesht e kam te pamundur......

NEW STORY 😊😊😊

VOTONI NESE E LEXUAT E JU PELQEU👍❤️

TE URREJ Where stories live. Discover now