Darke Romantike

205 17 0
                                    

Pas zenkes ton,mengjesin tjeter ai erdhi ne dhome e me solli mengjesin ne krevat ,dhe nje terndafil tek tabakaja dhe nje leter.

Ai afrohet e me puth ne buze e me pas ne balle e largohet, duke me len qe te ha mengjesin e qete.

Pasi ai largohet hap letren e ne te ishin keto fjal.

______________________________________

-Keit e urrej veten time kur te shkaktoj ty dhimbje. Dreq se ke Iden sa e urrej veten kur ve dore mbi ty. Te lutem me fal, e di qe se meritoj faljen tende, dashurin qe ke per mua as Kete se meritoj. Madje as ty nuk te meritoj Keit. Por Une te dua Keit me shume se cdo gje, madje me shume se veten. E ndaj kam marr nje vendim, gje qe duhet ta beja me kohe.  Telefonova psikologen duke lene takime me te. Po keit e lexove shume mire, nuk te bene syte. Une e pranoj qe ajo qe kam une nuk eshte thjesht xhelozi por problem me menaxhimin e inatit. Por thjesht nuk doja ta shifja e ndaj e justifikoja gjithe ate me fjalen xhelozi. E tani e shof dhe e pranoje qe kam nje problem. Kete gje e konfirmoj edhe psikologia. E gjeja me e mire qe mund beje eshte te filloj ta pranoj problemin time, e te perpiqem qe ta rregulloj ate. Po  une do perpiqem, do ndryshoj per ty, per dashurin tone, per ne Keit. E te lutem me  fal per cdo gje. Te premtoj qe do kthehem ne mashkullin qe ti re ne dashuri. E fjalet nuk mund qe ta t shprehin se sa shume  qe te dua ..

Ps. Behu gati sot ne oren 8 sepse do vi te marr, qe te shkojm te hame darke ne restoration ku beme takimin tone te pare.
                          
Te Dua..

______________________________________

Ne keto momente isha ne lot, sepse keto gjeste te vogla me bejn qe ta dua ate me shume.

Pas nje viti qe ne te dy u lidhem ai filloj te behej me protektiv dhe posesiv ndaj meje. Kishim zenka te vogla te cilat ishin pershkak te xhelozi se tij.

Por momenti kur kjo xhelozi kaloj kulmin ishte, kur  pasi mbaruam se ngreni drek tek Stackhouse .
Ai  takon ca miq dhe me thote qe une te dal nga restoranti e   te shkoj ta pres tek  makina, e se nuk do vonohet shume.
E kur dale jasht  pa  vajtur akoma tek makina me vjen nje djal I cili mund te ishte tek te 17. E me pyet nese mund ta ndihmoja me nje telefon.  Sepse telefoni I tij nuk kishte bateri qe te merrte miqet e tij, qe te vinin ta merrnin sepse kishte dal ne takim me nje goce e cila  si duket  e kishte len trok fare te shkretin, aq trok sa nuk kishte as para per taksi . 
Une qesha kur ai me tregoi qe takimi I tij kishte qene nje katastrof dhe ajo goca ishte nje snob I vertet.
Une i propozova djalit qe nese ai pret edhe pak, une e I dashuri ime mund ta conim ne shtepi.
Ne ate   moment qe djali do pergjigjej, ai del nga lokali dhe afrohet e i berte djallit duke I then.

-Hej djal po perpiqesh te ngacmosh te dashuren time ti

-Cfare Jo zemer nuk eshte ashtu ai vetem sa..


Pa mbaruar une fjalin.

Ai I hidhet djalit te shkret duke e rrahur gati per vdekje, te gjorin u deshen tre  veta qe ta hiqnin ate nga ai djali.
I cili kishte humbur ndjenjat.
Une  afrohem e ulem te shof nese ai eshte akoma gjall dhe shof qe pulsin e kishte  te dobet  e direkte mar ambulance.

-Cfare ben.

Them duke e shtyre ate.

-Nuk e shef  qe eshte nje femij pse e bere kete.

-Sepse ai po perpiqej te merrte cfare eshte e Imja.

Thot Duke vendosur doren ne belin tim e duke me afruar afer trupit te tij, perpiqem ta shtyj.

-Leshom se po me vret.

-Ncccc zemer nuk kam per te leshuar kurr.

E ne ato momente me puth, e une ja kthej e harroj cdo gje qe ai beri.
E qe ateher nuk kemi dal me bashk, madje nuk me ka len te dal as me shoqerin.
E une se kam kundershtuar sepse e di se cmund te ndodhi nese dale.
Nuk dua qe dikush tjeter I pa fajshem te rrihet barbarisht.
Shpresoj qe sot te shkoj cdo gje mire.

U bera gati vesha nje fustan te thjesht te kuq, e taka te zeza .
Shtriva floket vura nje makeup te thjesht e ja isha gati.
Ai po me priste ne sallon ishte veshur me kostum ishte bere teper simpatik.
Ai se kishte mendjen kur une hyra e ndaj une u kollita pak, e ai ne ate moment ngre koken e me shef.

-Wauu Keit je bere rrezellitese te shkon shume e kuqa.

-Edhe ti nuk mbetesh prapa je bere shume simpatik sot.

-Vetem per ty zemer, vetem per ty.

Ai po me shifte me sy plot dashuri te dy po humbnim ne orbitat e syve tane.
Deri sa ai erdhi ne vete e tha.

- Ikim tani Keit.

-Po shkojm.

~~~~~~~~~~~~~~❤️~~~~~~~~~~~~~~~

Darka shkoje shume mire, cdo gje kaq perfekte

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Darka shkoje shume mire, cdo gje kaq perfekte. Si ne takimin e pare, ai u soll si nje gentlemen.
Ky eshte mashkulli qe une u dashurova, ky I kujdeseshmi,ky qe I ve re cdo detaji.
Ky qe me ben te ndihemi femren me me fat, ky qe me shef me syt plot dashuri dhe adhurim.
Ky eshte mashkulli qe ka mar robe zemren time.

Pas darkes ne vajtem ne shtepi dhe ate nate ju dhash si heren e pare

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pas darkes ne vajtem ne shtepi dhe ate nate ju dhash si heren e pare.
Ishte vertet nje nate magjike me   mashkullin qe une rash thellesisht ne dashuri.

-Te dua me gjith shpirt Keit

-Edhe une te dua.
Je personi I vetem qe e bene zemren time qe vetem me nje prekje,e nje puthje te fluturoj.Te Dua shume.


                Vazhdon

Votoni nese e lexuat e ju pelqeu👍❤️

TE URREJ Where stories live. Discover now