ÇOK ÖNEMLİ DUYURU!!

5.4K 83 24
                                    


Öncelikle herkese merhaba;

Bu duyuru yazarla ilgili. Yazarınız bir kaç gün buralarda olamayacak. Kendileri şu an hastanede durumu geyet iyi telaş yapmayın. Sizin sevgi mesajlarınızla umarım çabuk ayağa kalkacak. O yokken  buralar bana emanet . 

Bir kaç haftalığına size yazarlık yapacağım. Sizin mesajlarınızı o görmüyor ama ben onun yanına gittikçe göstereceğim. Bu arada ben yazarınızin bir numaralı arkadaşayım. 3 yaşımdan beridir onunla arkadaşım.Bu  gün hastaneye gittiğimde bu durumdan bahsetti bana bende kabul ettim. Her zaman burda olmayacağım yazarınız gelene kadar buralar bana ait.(hahahahaha krallık bana geçti)

 Biraz yazar ile ilgili konuşalım 

Buraya yazarın durumunu yazdıktan sonra hiç bir şekilde onun durumu ile ilgili özel sorularınızı cevaplamayacağım. Yazarınızın bir kaç tane üst-üste gelen sağlık sorunu yüzünden hastaneye yatmak zorunda kaldı. Sizin kadar bende üzgünüm Artı olarak onu ben hastaneye kendi ellerimle yatırdım ki vicdanım sızlıyor. Ama iyileşeceğini düşündükçe bende mutlu oluyorum. Odasında birden fazla kişi kalması yasak olduğu için ben hastaneden çıktım. Annesi yanında annesiyle nöbetleşe duruyoruz. Doktorlar ona hiç bir şey yedirmiyorlar sadece ilaçla besleniyor. Bu yüzden çok uyuyor. O uyandıkça sizin mesajlarınızı göstermeye çalışacağım. Sizin seven çok iyi kalpli bir yazarınız var.

Ekşi turşularını çok seviyor!!!

BTS TEPKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin