TEPKİLER-132

5.4K 111 32
                                    

İstek
Hamileymişiz ve basımızdan gizli bebeği aldırırız tepkisi
***
NAMJOON

Namjoon stüdyosunda çalışıyordur sende yanına gidip ona bebeği aldırdığı söylersin ilk önce anlam veremez. Dediklerini anlamaya çalışır. Sessizce ağlar ve sana bakar gözleri seni sorguluyordur. Neden böyle yaptığını? O minicik hayata tutunmaya çalışan bebekten ne istediğini sorgular ve yanından çekip gider. O gidince de sen hıçkırarak ağlarsın.......

*******

SEOKJİN

Beraber akşam yemeğine çıkmıştınız. Seokjin sana çok güzel ve özel yemekler söylemişti. Yemekler geldiğinde sana kendi elleriyle yedirmek ister ama sen istemezsin o seni zorlar sende en sonunda bağırarak "Çocuk mocuk yok aldırdım" dersin. Kaşığı elinden düşürür. 1dk boyunca gözlerinin içine bakar ağlamak istemiyordur. İşte o zaman yanından kalkıp gidersin.......

******

SUGA

Beraber alışveriş yapıyordunuz. Suga baba olacağı için çok heyecanlıydı. Bi bebek ayakkabısı gördünüz. Sen bakmamak için kendini zorluyordun çünkü bebeklerle ilgili ne görsen Suga için üzülüyordun. Ama ne yazık ki o bebek eşyalarını, oyuncaklarını ve mamaları bırakmıyordu en sonunda onun hayal kurmasına dayanamadın ve ona söyledin. O güçlü adam bi an da yıkıldı hayalleri umutları geleceği yıkıldı. Seninle hiç bir şey konuşmadan koşarak dışarı çıktı...........

*******

J-Hope

Hoseok ile bisiklet biniyordunuz. Siz taşa takılıp düştünüz ve bisiklete üstünüze düştü. Hoseok endişeli bir şekilde yanına koşarak geldi. Seni kaldırdı ve "iyi misin hayatım? Bebek iyi mi?" diye sordu. Çok endişeliydi seni ve bebeği çok önemsiyordu. Ona sadece "ALDIRDIM" diyebildin. Hoseok bunu duyunca ağlamaya başladı önünde diz çöktü ve hıçkırarak ağlamaya başladı ona sarılmak istedin ama seni eliyle geri itti......

*******

JİMİN

Jimin işten eve yeni gelmişti. Gelirken de oyuncak almıştı. Sen oyuncakları görünce ağlamaya başlamıştın. Jimin seni görünce iyi olup olmadığını sordu. Sen de her şeyi anlattın. Jimin sessiz bir şekilde ağladı. Sadece ağladı. Koskocaman evde Jimin'in ağlaması duyuluyordu............

******

V

Beraber yatağınız da yatıyordunuz. V bi an da "Çocuğumuz acaba kime benzeyecek" dedi. Sen Bi duraksadın. Yüzüne baktın çocuklar kadar mutluydu onun eli senin karnındaydı. Bu mutluluğu bozmak istemiyordun ama söylemekte zorundaydın. Biraz bekledin ve "Tae ben bebeği aldırdım özür dilerim yapmak zorundaydım" der demez V elini karnından çekti sana bağırmaya başladı. Hem ağlıyor hem de sana bağırıyordu. O ağladıkça senin canın yanıyordu. Ama sen bebeği aldırarak en çok onun canını yakmıştın........

********

JUNGKOOK

Jungkook size ve bebeğinize şarkı söylüyordu. Çok masum duruyordu. Hem piyano çalıyor hem de şarkı söylüyordu. Ona bebeği aldırdığını söylemek zorundaydın ama onu üzmek istemiyordun. Gözlerinin içine bakıyordun. Jungkook bi şeylerin ters gittiğini anladı. Seni söylemen için baya zorladı. Sende baskıya gelemeyip her şeyi anlattın. O an o mutlu an bir hüzne çevrildi. Jungkook ellerini karnına koyup ağlamaya başladı. O ağladıkça sende ağladın.........

********

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

BTS TEPKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin