Yıl 2311. İnsanlar "Acaba bu evrende bizden başka hayat var mı?" sorusuna hala cevap bulamamışlardır. Ama size bir sır vereyim mi? Var. Dünyadan başka hayat olan gezegende var. Adı Nathura. Burada yaşayanlar kendilerine nathuris diyorlar. İnsanlar gibi duyguları var. Sevebiliyorlar, nefret edebiliyorlar, hissedebiliyorlar.
Nathurislerin nesillerinin devamını sağlayan kompleks yapıda moleküller var. Bu moleküllere thric diyorlar. Besinlerinin ana maddesi. Bu nedenle thric olmadan yaşayamazlar.
Her ne kadar insanların bu gezegenden haberleri olmasa da nathurisler insanların varlığın haberdar. 2272 yılından beri. İnsanları incelemeye tâbi tutmuşlardır ve bu canlılarda onların besinlerinin ana maddesini oluşturan thricten bolca bulunduğunu öğrenmişlerdir. Nathura'nın yönetiminde rol alanlardan bazıları bu canlıları -insanları- öldürüp vücutlarındaki thrici emmeyi, böylece uzun yıllar nesillerinin devamını sağlayabilecekleri fikrini ortaya atmıştır. Fakat yönetimde görev alan diğer topluluk buna karşı çıkmış, bir nesli bitirmenin katliam olduğunu belirtmiştir. Çünkü kendi thriclerini üretebiliyorlardır. Bu fikri destekleyenler arttığında ise konu kapanmıştır.
Böylece katliam düşüncesinden vazgeçilip insanların neslini tüketecek bir savaş başlamadan bitmiştir. Kim bilir? Belki de ertelenmiştir.
Buradaki ilk hikayem. Tanıtım sayesinde aklınızda bir şeyler şekillenmeye başlamıştır ve umarım beğenmişsinizdir. Ve her yazar gibi yorum istediğimi belirtiyorum :D