Bölüm gecikti biliyorum ve bunun için sizden özür diliyorum. Çoktan yazmıştım aslında ama buraya geçirmeye fırsatım olmadı. İk bölüm Nathura'da yaşayan bir nathulis'in ağzından :) iyi okumalar ^^
Bütün bu olanlar çok saçmaydı. Nasıl böyle bir şey düşünebiliyorlardı, aklım almıyordu. Lye benim en yakın arkadaşımdı.olacakları ona anlatmalı ve bir çözüm yolu bulmalıydım. Dönemeçli yollardan geçip Lye'nin evini buldum ve yüksek sesle boğazımı temizleyip bağırdım.
"Lye!"
Bir süre bekledim. Ses gelmeyince yine bağırdım.
"Lye, benim Matt. Orada mısın?"
"Ah! Matt. Evet, tamam. Bekle orada.
Birini ziyarete gelsek böyle bağırmak zorunda kalıyorduk. Oysa şu Dünya denen gezegendekilerin bir düğme yardımıyla geldiklerini haber verdiklerini duymuştum. Biz de burada boğazımızı yırtıyorduk.
Düşüncelerimden ayıran Lye'nin diğer nathulislere göre ince olan sesi olmuştu.
"Bir sorun mu var? Endişeli görünüyorsun."
Sanırım hiçbir şeyden haberi yoktu. Zaten o kendi halinde bir nathulisti. Gündemi takip etmezdi.
"Thricin emildiği delikler dış etkenler yüzünden küçülmüş. Molekülleri ememiyorlarmış."
"Ee? Ne olacak?"
"Az miktarda thric kalmış. Bana kalırsa bunları klonlayalım ama biliyorsun ki klonlama işlemi uydumuz Ompirium Güneş'le aynı hizaya geldiğinde yapılabiliyor. Bu durumda 32 günde 1 oluyor ve sadece 10 saat sürüyor. Az miktarda thric üretebiliriz. Bu bize yaşamamızın devamını sağlamak için yeter. Fakat aç gözlü yöneticiler bu yolu seçmiyorlar. Daha fazla thric istiyorlar ve bunun tek yolununda insan denen yaratıkların vücutlarındaki thrici emmek olduğunu düşünüyorlar. Bu korkunç, Lye! Katliam olacak. Sırf bazılarının aç gözlülükleri yüzünden onca insan hayatından olacak. Kalpleri yok mu bunların?"
Sözümü bitirdiğimde Lye'nin yüzünde saşkın ve endişeli bir ifade vardı. O da benim gibi katliam istemiyordu. Üzerindeki saşkınlığı atıp konuşmaya başladı.
"Bu felaket olur. Ne zaman savaş açacaklar, biliyor musun?"
Bu gece 78 uzay gemisi yola çıkacakmış. 35inde silahlar, geri kalanında ise askerler ve savaş için gönüllü olan nathulisler olacakmış.
Yolculuk 3 saat sürecekmiş. O uzay gemilerine binmeliyiz." dedim.
"Bana savaşa katılmayı düşünmediğini söyle Matt."
"Tabii ki hayır Lye. Savaşa katılmayacağız, savaşı engelleyeceğiz."dedim.
"Bunu iki kişi yapamayacağımızın farkındasın değil mi?"
"İki kişi yeterli değil. Bizim gibi düşünen nathulisler bulmalıyız. Ayrılalım. Çevreyi dolaşalım. Olaylardan nathulislere bahsedelim ama sakın bizim savaşı istemeyen taraf olduğumuzu belli etme. Sadece ağızlarından laf almaya çalış. Uzay gemileri gece 12de kalkacakmış. 9 saatimiz var. 3 saat sonra burada buluşalım." diyip dışarı çıktım. Benim ardımdan o da çıktı. O merkeze doğru yürürken ben diğer tarafa yöneldim. Eminim ikimizde aynı şeyi düşünüyorduk.
'Umarım bizim gibi düşünenler olur.'
Bölüm kısa farkındayım ama bunu geçiş bolumleri olarak düşünün. Olaylar başlayacak ve uzun bölümler o zaman olacak yorum yaparsanız sevinirim ^^