0,3

304 20 0
                                    

KAİ

gözlerimi   açtığımda   karşımda   kyungsoo yu  görmeyi  hiç  mi  hiç   planlamıyordum  gözlerimi  sonuna  kadar  açıp  ellindeki  bıçağı  krise  doğru  saladığını  gördüm  o  şokla  ağızımı  açıp ona  seslendiğimi  bille fark  etmedim  ağızından  bir dolu  küfür  savurulunca kaşlarımı iice  çattım -soo burda neller oluyo  ağızımın  biran  benden  izinsiz  bir  beyni  olduğunu  düşündüm  ve kaşlarımı  çatım  bana  baktı  ve gözlerimiz  buluştuğunda  nefesimi  tutum  bu yandığımızın  resmidir  -soo  diye  ona seslendim  ama  karşılında  duvardaki  kan  izlerine  baktım  benim  kan  izlerime  nefes  alış verişlerim  azalıyorken  birinin  beni kucağına  aldığını  hissetim  gözlerim  bni  taşıyan  kişiye  kaydığında  tek  söylediğim  şey - GAME OVER

KYUNGSOO

lanet olsun sana  xi  kyungsoo  sadece  merak  ettim  benim  küçük çikolatamı  nerden bilebilirdim ki  uyanmak  üzere  olduğunu  o  kuçağımda  kafası   kanlar   içindeyken  ben nefes  alamaz  gibi  oluyorum  hayı hayır hayır !  onu yeni  bulmuşken  olmaz  kaybedemem  ağazımdan  çıkan  hıçkırıkları  durduramıyorum   dizlerimin  üzerine  çöküp  bir  müddet  ağlamak  istiyorum   nasıl  kıyıp  vurabilmiştim  ona  canı  kıymetlidi  onun  nefes  alışım  hızlanırken  omuzumda  bir  el  hissetim  kafamı  kaldırdığımda  bir  adet  şaşkın  suhoyla  karşılaştım  suho  ben  daha  ne  olduğunu  anlamadan  bağırmaya  başladı  - LAY  LAY  ONLARI  BULDUM  LAY ! kafasını  tekrar eğdiğinde  küfür  etiğini  duydum  kuçağımdaki  kaiyi  elimden  alıp  bir bebek  misali  taşıdığında  peşinden  gediyordum  yorgundum   bedenen  bitiniktim  ama gözümü  ondan  gıdım  bile  ayıramıyordum   bir  adım daha  atığımda  artık  ayağa  kalkacak  mecalim  kalmamıştı  dizlerimin  üstüne  düşüp  yerle  buluşmadan  önce  son  gördüğüm  şey  bağaran  bi suhoydu  lanet  herif  azıcık  sesiz  olamıyordu........sonrası...kranlık..........

TAO

AAAHHHHHHHHHHH   YARDIM  EDİNNNN!!!  İMDATTTT!!  YALVARIRIM  BIRAK  AHHHHHH   zincirlerle  duvara  bağlı  olan  adama  acıyan  gözlerle  baktım  raht  ve  pahalı  koltuğuma  iyice  yerleşip  duvardaki  çocuğa  baktım  en  iğrenç  gülümsememi  gönderip  - hadi  ama  daha  eyleniriz  sanıyordum   gözlerimi  kısarak   lanet  sürtüğe  baktım   nasıl  olurda  benim  olanı  öldürmeye  çalışırdı   düşüncelere  daldım  bu  beyinsiz  piyonun   böyle  bir  şeyi  tek  başına   düşünmesi  imkansızdı  nefesimi  dışarı  üfleyerek  bagarıp  yardım  isteyen  adama  baktım   hali  içler  acısıydı   iki  gözüde  oyulmoştu  ,  penisinide  kesip   pepsini  arka  taraftaki  deliğe  yollamıştık   YEMİN  EDERİM  BİR  ŞEYDEN  HABERİM  YOK  BEN  SADECE  BASİT  BEİR  ÜNÜVERSİTE  ÖĞRENCİSİYİM  YALVARIRIM  BIRAKKKK !!!!  sesi sonlara  doğru  hıçkırıklar  yüzünden  pek  anlaşılır  degildi  ama  genede  anlamıştım  çocuktan  daha  fazla  bilgi  alamıyacağımı  düşünerek  yanımdaki  adama  el işareti  yaptım  gözümü  bile  kırpmadan  ölen   aptala  baktım   ayağa  kalkarak  üstümdeki  olmayan  tozları  sildim  ve  deponun  çıkış  kapısına  doğru  döndüm   kaşlarımı  çatıp  yanımdaki  adama   - ne  yaptınız  diye  sorunca  - ev  hazır efendim  şirketteki  işlerde  bitti  istediğiniz  gibi  paketi  adaya  gönderip   odaya  hazırladılar  dedi  yanımda  hızla  yürüyen  adam  ona  bakarak  yan  bir  gülümseme  sundum  ve  arkamı  dönüp  gitmeden  önce  adamın  beni  durduran  sesini  duydum  tek  kaşımı  kaldırarak  bakınca -  size  özel  bir  oda  hazırlamışlar  efendim  belirtmek  istedim  adama  bakıp  -sen  geçen  defa  işimi  yarım  bırakma  sebebim  deyilmisin  adam  hiç  bozuntuya  vermeden  -evet  efendim  dedi  ona  arkamı  dönüp - kendine  güzel  bir  sürtük  bul  bugünlerde   oyun  oynuyasım  yok   şanslısın  senden  önce  sıra  kalabalık  diyip  kendimi  siyah  ferarinin  içine  atım  ve    huzurlu  bir  şekilde  arabayı  limana  sürdüm  huzur  benim  gibilerinin  asla  sahip  olmaması  gereken  bir  mücevher  bazılarımız  tabiki  bu  ben  oluyorum  huzuru  çalıyoruz  tam  limana  yaklaşmışken  telefonun  sesiyle  kendime  geldim  iç  çekerek  telefonu  açtığımda  hırsla  telefonu  kapatmam  bir  olmuştu  arabayla  geri  eve  doğru  dönerken  huzur   dırdırı  çekiyordum  ya  boş  verin  xi  kyungsoo  seni  elimden  kris  bile alamıyacak  BİLMİŞ  OL.

BekleyenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin