"YETER LUHAN ! BIRAK ONLARI YALVARIRIM LÜTFEN BIRAK ONLARI YALVARIRIMM
LUHAAAAAN !!!" Ben oh sehun 18 yaşıma kadar kimseye yalvarmayan ben şimdi karşımda zarif bedene bağrıyordum hoş nekadar zarif gözüksede şuan önümde bir kadını beceriyordu aa pardon gözleri oyulmuş bağırsakları çıkmış en az 20 kişi tarafından becerilmiş bir kız tarafından şimdi herkes merak ediyordur luhanın bu kızla ne alıp veremediği var diye eeee şeeyy ben korkup kaçmaya başlamış olabilirim azcık gerçekten eee tmmm baya bi kaçtım hemde şey orda acı çeken kızı kullanmış olabilirim tamam anlatıcam baskı uygulmayın zaten baskı uygulanıyo yeterince geriye dönün biraz daha yok çok gittiniz baya bigelin taamaam stop işte başlıyoruz
FLHASBACK
sehun kalktığında ayağındaki acıyla uyandı ne olduğunu anlamaya çalışırken ayağa kalkmaya çalıştı. sadece bir kaç adım atmıştıki ,tabiri caizse yerle sevişmeye başlamıştı.kaşlarını çatıp ayağındaki sızıya kafasını çevirdi ve azından sadece şu kelime döküldü "lanet olsun" sehun korkuyordu tao denilen herifin tekrar ortaya çıkmasından korkuyordu tekrar wufanın acı çekmesinden korkuyordu . kim korkmazdıki sehun kendini sakinleştirmeye çalıştı ve dikkatlice ayağa kalktı yavaşca yatağa oturduğunda yeni fark ettiği şeyle bağırdı"CİDDEN Mİ " sehun bağırmıştı çünki üstünde baxser dışında hiç bir şey yok idi .
tam tekrar küfür edeceken pencereden onları gördü tao . wufanın intihar nedenlerinden biri wufana göre ise beklenen şeytan evet o bir şeytandı hem wufana hemde sehuna yaptıkları işkenceler acımasızcaydı ama şuan sehun ne taoyu düşünüyordu ,ne wufanı o şuan taoya sarılmış tatlı tatlı aegyo yapan luhanı görüyordu . o an kafasına dank etti her şey sehunun .o hiç sevilmemişti luhan onu sadece wufana gitmk için bir aracı olarak kullanmıştı sehun ağladığını biliyordu kim bilmezdiki derin bir nefes aldı vedüşündü kainin olanlardan haberi yoktu burslu olarak japonyaya gitmişti tüm bunlar o zaman olmuştu aldığı nefesi bıraktı ve kafasını tekrar pencereye çevirdi ozaman taonun kuçaklayıp arabaya bindirdiği adamı gördü ve onu izlemeye başlamış adamıda .
az önceki mutlu gülen ifadesinden geriye ifadesiz bir surat ve korkuyla bana bakan gözler tao ona bişeyler söylediğin de bile bana baktı tao kaşlarını çattı hyungunun onu dinlemediğini anlamıştı yavaşca hyungunun baktığı yere baktı oh sehun yutkundu ve tekrar luhana dönerek "iyi şanslar luhan" arkasını döndü ve tek kelime dahi etmeden gitti .'lanet ' dedi luhan içinden ona tiksintiyle bakan kalbine 'yalvarırım bakma bana öyle sehun lütfen lütfen ' dışında hiç birşeyi belli etmesede içinden bitmişti luhan yavaşca yukarıya çıkmaya başladı nede olsa kendini affetirmesi gereken bir kalbi vardı yavaşca odaya girdi ve onu gördü biriciğini öldürme emrini yok seydığı kişiyi kalbini.....
"wufanı getiriyimde şu yanındaki veletide sex oyuncağım yapıyım düşüncesindemiydin " sehun alay eder gibi sormuştu luhan ne kadar üzüleceğini bilsede genede"evet velet sevişirken iyi inliyorsun mest oldum hem soo kardeşinin nasıl inlediğini öylüyünce bende seni deneyim dedim ve hoşlandım bu kadar " sehun yüzünde emin bir bakışla "soo asla öyle bir şey söylemez o sen değil soo jongin için sağ gözünü bile verir " luhan biraz şaşırmıştı ve kızmıştı nasıl yanı şimdi ona deilde kyungsooyamı güveniyordu biranlık "o zaman soonun ve benim onun hyungları olduğumuzuda söylemiştir hıı sence " "bize sadece tao için çalıştığını söylemişti " iç çektim"sehun sence tao baana bir şey emrede bilirmi haa sevgilim bende en az onun kadar güçlüyüm asla unutma" yavaşca ona yaklaştı luhan sesizce ve nazikçe kalbine dokundu .
sehun ise ifadesiz bir yüzle ona bakıyordu "lütfen luhan sadece biraz zaman dedi güçsüz bir şekildeluhan heycanla"tabi tabi istediğin kadar ..şey ozaman ..ben çıkıyım " gülümseyerek dışarı çıkmarken arkasından bir fısıltı duydu " özür dilerim" luhan arkasını döndü "mühim deil" ama sehunu ne için özür dilediğinden habersiz çıktı o odadan luhan çıkar çıkmaz o geldi . "saol clara sana borçluyum " "bir şey deil sehun shi şuan mary hayataysa senin sayende " gülümsedi mary claranın küçük kardeşi böbrk hastasıydı ve ben marye böbreğimi vermiştim. ordan tanışıyorduk südyeninden(asatsrkgjf) anahtarı çıkardı kıyafetleri çıkardı verdi
."sehun bana bir şey olursa anladın sana yardım etiğimi anlarlar ona iyi bak sehun lütfen" bana yardım ettiğin için saol clara ""aaaa yeter hunie şimdi arkana bakma çığlık haykırış duysan bile okay " "okay" hiçbirşey demeden arkama bakmadan koşmaya başladım ormanda koşarken çyle bir çığlık duydumki ağlıyarak koşmaya başladım'sory clara so sory' koşmaya devam ederken bir anda kolumdan çevirildim korkarak arkama baktığımda onu gördüm şeytani bir gülümsemeyle "oo nereye sevgilim herhalde bensiz bir yerlere gitmiyordunuz ?" korkuyla ona baktım ve elindeki şiş e gözüm takıldı bir göz bulunan şişe
.ben korkudan dona kalmışken luhan saçlarımdan tutmuş beni sürüyerek o malikaneye götürüyordu yolda tek kelime etmeden beni sürüyordu ben mi acı çığlıklarımla nereye gittiğimizi düşünüyordum . beni malikanenin bodrumuna götürüyordu ve aşağı indikçe pis kokular yayılıyordu bir kapıyı açtığını gördüğümde beni kolumdan kaldırdı ben daha azımı açmadan kıyafetlerimi yırtmıştı bile ben direnmeye çalışırken o hi zorlanmadan beni duvara zincirlemişti . kafamı yukarı kaldırdığında dudaklarıma yapıştı ben kaçmıyım diyede kafamı tutmuştu . geri çekildiğinde ise yarım ağız sırıtıyordu luhan "şimdi sevgilim sevgili fahişene neler yaptığıma bak 'clara'
flashback end
işi bitiğinde luhanın sevdiğininde bitmiş olduğunu görmüştü yavaşca fahişenin içinden çıktı üstünü düzelti .yavaşca kalbinin yanına gitti ,tam ona dokunacakken sehunu konuşmaya başlamıştı "onun adı ne biliyormusun ?" "hayı-" birdaha asla bana dokunma luhan asla neden biliyormusun çünkü sen onu tanımıyordun çünkü sen clarayı tanımıyordun onu ne kadar acı çektiğini bana borçlu olmasaydı sence kim göze alabilirdi ha bir daha asla bana dokunma luhan asla " sesi yavaşca kısıldı ve bayıldı sehun luhan şok olmuş bir şekilde bir kalbine birde ölü fahişeye bakıyordu bilmiyordu daha luhan bu kızın kardeşinde kalbinin bir parçası olduğunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bekleyen
Fanfictiontao beklenendi kris ise bekleyen tao sevilendi kris seven ve umutların bittiği yerde ya yer değiştirilerse? ===== sehun korkusuzdu sehun güçlüydü sehun yakışıklıydı o oh sehundu tabi bir geyiğe yenilene kadar ______ kai herkesi dansıyla büyüley...