Scena 1
Kobieta stoiprzed obskurnym budynkiem w centrum dużego miasta. Pali papierosa.Ma krótkie rude włosy, jest ubrana w czarne spodnie, sweter w paskioraz botki. Wygląda na trochę zdenerwowaną. Po paru minutach zbudynku wychodzi elegancko ubrana dziewczyna. Zaprasza ją do środka.Kobieta wyrzuca papierosa, poprawia włosy i wchodzi. Przechodziprzez korytarze w budynku, W końcu otwiera drzwi do gabinetu, wktórym siedzi mężczyzna. Kobieta, udając pewną siebie , siada nakrześle naprzeciwko niego.
Z rozmowywynika, że kobieta jest dziennikarką.
Mężczyzna
Nie okazujeradości kiedy ją widzi, ale rozpoczyna z nią konwersację zczystej ciekawości.
Mamnadzieję, że masz dla mnie coś lepszego niż ostatnio.
Dziennikarka
Kobietaukrywa swoje niezadowolenie tym co powiedział.
Zato ja mam nadzieję, że kojarzysz historię paru morderstw w tych„domkach myśliwskich". Prawie połowę z nich uznano jako efektnadmiernego a długotrwałego przyjmowania dragów. W aktachzapisano, że sprawa jest niewyjaśniona, a podejrzanych brak. Ale(opiera się wygodnie na krześle) oboje dobrze wiemy, że taknie było.
Mężczyzna
Jest corazbardziej zaciekawiony przedstawianą historią.
Wtakim wypadku zamieniam się w słuch...
Kobieta
Pochyla siędo przodu i zaczyna opowiadać.
Okej,żeby nadać bardziej dramatyczny ton, zacznę od wydarzeń zwcześniejszych miesięcy.
Scena siękończy. W tym momencie zaczyna się właściwa historia.
Scena2
Scena ta rozpoczyna się od nagrań okolicy z pewnejwysokości. Będą tam ukazane nie tylko pewne cechy przyrody jakrzeka, las czy góry, ale także budynki itp.
Akcja rozpoczyna się w ostatni dzień wakacji. Nadomówce znajdują się główni bohaterowie, czyli Lidka i Alek orazjego dziewczyna Stefania. Stefania jest wysoką, szczupłąblondynką, której główną wadą było nie dotrzymywaniewierności. Lidka natomiast jest drobną, szatynką z dużmibrązowymi oczami. Jej matka jest Polką, natomiast ojciec Włochem.Alek to postawny brunet. Jego rodzice zginęli w wypadku samochodowymrok wcześniej. Opiekuje się nim babcia.
Znajdują się na imprezie w starym domu. Nie sąświadomi, że imprezę nie zorganizował ich kumpel.
Lidka i Alek nie są zbyt zadowoleni. Chłopakowigłównie nie podoba się zachowanie dziewczyny, która na środku„parkietu" tańczy z innym chłopakiem. Lidka podchodzi do niegoz plastikowym kubkiem w ręku. Upija łyk.
YOU ARE READING
Pupilek mordercy
Teen FictionPół-Włoszka i aspołeczny chłopak, zaprzyjaźniają się. Ostatnie dni wakacji spędzają na domówce, podczas której zostaje zamordowany mężczyzna. Wiele osób jest podejrzanych w tym chłopak, który nie dawno przybył do miasteczka. Żaden z nich jeszcze si...