Odcinek 2

1 0 0
                                    


Scena 1



Rozpoczyna się sceną kiedy nad ranem, przezmiejscowość idzie nietrzeźwy mężczyzna. Wraca prawdopodobnie zimprezy. W pewnym momecie pada na ziemię i przestaje się ruszać.

Szkoła. Alek wchodzi do szkoły. Przy wejściu mijapolicjantów przechodzących wraz z dyrektorem. Ten chłopak to tensam, na którego podczas imprezy uwage zwróciła Lidka.

Oglądając się idzie prosto do klasy. Siada obokLidki.

Kolejna scena pokazuje jak policjanci rozmawiają zchłopakiem, następnie go zabierają. Idą przez szkołę i wszyscyuczniowie przyglądają mu się.

Następnie scena ponownie przenosi się do klasyLidki i Alka.


Alek


Znałaś go wcześniej. Pierwszy raz go tu widzę.


Alek pokazuje palcem przez okna, za którym widaćchłopaka przy radiowozie. Lidka podnosi oczy znad książek,spogląda za okno.



Lidka


Poczęści ignorując sytuację.


Słyszałam dzisiaj rano od dziewczyn, że podobnoktoś nowy miał zacząć naukę w tym roku. Pewnie to on


Spogląda jeszcze raz przez dłuższą chwilę.


Widziałam go ostatnio na imprezie.


Lidka cały czas pisze coś w zeszycie, lekcewżąctrochę rozmowę z Alkiem.




Alek


Myślisz, że zabierają go bo....


Spoglądają na siebie. Lidka wybucha śmiechem ikręci głową.


Alek


Za brak zmienionego obuwia raczej nie zabierają wkajdankach. Z pewnością ma jakiś związek z tym. Na pewno jestjednym z podejrzanych.


Lidka


Poważnie? Daj spokój. Może chcą go po prostuprzesłuchać.


Alek


Nas nie chcieli


Lidka


Uderzajać go w czoło

Pupilek mordercyWhere stories live. Discover now