Üniversite

197 6 0
                                    

"Aleeex!" Beth'in cırtlak sesiyle uyanmak ne kadar keyif verici değil mi? haha çok komiksin tabii ki de değil. Sakın bana-

"Hey ne yaptın ona?" Beth'e şaşkın bakmamak elimde değildi

"Ne? hem sen giymiyordun, böyle daha sexy hemde" En sevdiğim ve giymeye kıyamadığım Moshino elbisem, yarısı kesilmiş ve Beth'in bir türlü kontrol altına alamadığı kıçını, zar zor kapatıyordu. Ani bir atak geçirmeden odamdan defolmasını istedim. 

Sakinleştiğim anda hemen bunaltıcı odamdan çıktım ve kendime ve Beth'e kahvaltı hazırladım sonra da Bethany'i resmen iterek okul gönderdim. Ne giydiğini bile kontrol etmemiştim. Ergen sürtük.

Bulaşıkları eski yöntem ile kendim yıkadım ve gidip bilgisayarıma baktım. Üniversite sınavımın sonucu muhtemelen açıklanmıştı. Nereye gideceğimi bilmeye pek heveslenmesemde annemlerin "bak" diye başımın etini yemesini istemezdim. O yüzden tüm cesaretimi toplayıp bakmaya karar verdim. Tuşları en yavaş şekilde tıkladım ve adrese girdim.

"Alex Grace tebrikler! Amerikanın en iyi 100 üniversitesinden birini kazandınız: Rice Üniversitesi"Ne dedin gülüm? ben? ben mi yani? Yahu ben mi Rice Üniversitesini kazandım? Yok artık.

Tembel, deli ve gerizekalı Alex bu üniversiteyi mi kazandı? Buna inanmak güçtü tamam. BEN RICE ÜNİVERSİTESİNİ KAZANDIM! Sandalyeden fırlayarak, fırıldak gibi döndüm ve yatağıma uçtum. İlkokuldaki bir çocuk gibi yatağımda zıplayarak Taylor Swift'in Shake it Off şarkısını söylemeye başladım. Popomu ve kalçamı iki yana sallayarak dans ettim ve bu özgürlüğün tadına vardım. AİLEN SANA APTAL POLYANA DEMEYECEK!

Gidip hemen babama haber verdim ve aptal dansıma devam ettim. Hala neler olduğuna inanamıyordum. Ciğerlerimin nefes düzensizliğinden ağrımaya başlamasına kadar dans ettim ve hemen soğukkanlılığıma bürünerek gidip kendime kahve yaptım. Sanırım benden çok güzel aktris çıkardı.

SatılmışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin