Galiba.Öldüm

44 2 0
                                    

Ben öldükten sonra mezarıma çiçek getirme. sevmedin beni. neden sevmedin? diye sorulmaz biliyorum. bu kendimi bile bile paramparça etmek olur. ama sormak istiyorum. neden sevmedin beni? çok seviyorum diye mi, yoksa çok düşünüyorum diye mi? sana bakarken dalıp gidiyorum diye mi? seni paylaşamadığım için mi? gözlerini o güzel çekik gözlerini ezbere çizebildiğim için mi? nedenini bir türlü anlayamıyorum. hani söylemek gerekmezdi. hani seven insan gözlerinden anlardı? Sezen aksu'nun tükeneceğiz şarkısı vardır bilir misin? "ne seninle, ne de sensiz" diyor ve sonra da ekliyor "şimdi sensizim, sende bensiz" diye. olmuyor işte her iç çekişinde ölüp ölüp dirilmek nedir bilmiyorsun. hiç sevmedin değil mi beni? hep ilk rakında aklın, ilk acında. adı üstünde o sana acı verdi, yara oldu ama ben her zaman sana yar olmaya çalıştım. peki sen ne yaptın gittin acıyı tercih ettin zaten hep öyle de oldu ben her zaman sana anlatmaya çalıştım sende anlamak istemedin. neden Nazım oldun. Neden Mecnun değilsin? Mecnun neden Leylayı kaçırmamış biliyor musun? annesi üzülür diye. içinde Leyla olan kalbi üzemem demiş. neden Vera'nın kollarında ölmek istedin? neden Piraye aşkından ölürken ona sadık kalmadın. bunların hepsinin cevabı sende ama ben artık bilmek istemiyorum. kısacası Sen benim hayatımdan gittin oğlum. (galiba yalan söyledim, ben benden giderim ama sen benden gidemezsin be ilker) Neyse..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Galiba ÖzledimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin