Hoofdstuk 1

199 1 0
                                    

Kaylee en ik maken ons klaar voor het concert. Me moeder vraagt of we al klaar zijn. Kaylee en ik roepen keihard in koor JAAAAA. We schrikken er zelf van en beginnen keihard te lachen. Als we er eindelijk zijn kunnen we niet wachten. Gelukkig hebben we VIP kaartjes en mogen we eerder naar binnen dan de rest. We zijn expres vroeg gekomen dat we helemaal vooraan staan. Het is eindelijk zover we mogen naar binnen. We rennen naar binnen. Kaylee schreeuwt ' OMG WE STAAN HELEMAAL VOORAAN!!!!!!' Eerst krijgen we het voorprogramma van Monsif. Dan komt eindelijk Mainstreet. Ze beginnen met Mind Is Blown we zingen allemaal keihard mee. Dan komt World is Mine en daarna nog veel meer. Dan komt het lied waar we zolang opgewacht hebben Invisble Girl! Ik hoop zo dat Kaylee en ik uitgekozen worden. Dan is eindelijk het moment dat ze gaan kiezen. Kaylee en ik worden allebei uitgekozen. We gillen van vreugde. Ik zit helemaal rechts en naast me zit Kaylee. Ik hoop zo dat ik daan heb. Ik weet dat Kaylee graag Nils bij haar komt. Dan beginnen ze eindelijk te zingen. Ze komen op en ja hoor ik heb DAAAN! Ik kijk naast me en zie dat Nils bij Kaylee staat. Ik schiet bijna in de lach als ik zie hoe Kaylee kijkt. Aan het eind van het nummer krijgen we een knuffel van ze. Daan ziet dat ik een VIP kaartje om mijn nek heb en zegt heel erg lief 'tot zo' en geeft me nog een knuffel ik voel dat ik moet blozen. Als het concert afgelopen is gaan we achter mensen aan die ons naar de jongens brengen. We zijn al snel aan de beurt. Ik ga bij Daan op schoot zitten. Kijk hem even aan en hij zegt lief 'Hoi jij bent toch dat meisje van Invisible Girl?' Ik zeg echt heel verlegen ja. We gaan op de foto ik vraag aan daan of hij nog een selfie wil maken gelukkig zegt hij ja. Ik doe hem meteen als achtergrond. Dan zie ik Kaylee met Nils op de foto gaan ik zie dat ze helemaal rood is want Nils geeft tijdens de selfie een kus op haar wang. Ik zie opeens dat Daan mee kijkt en hij vraagt 'wil je dat ik dat ook bij jou doe?' Ik knik verlegen ja. Terwijl hij dat doet krijg ik het helemaal warm van binnen. Jammer genoeg is het tijd om naar huis te gaan. Kaylee en ik hebben het er nog de hele weg over. Als ik thuis ben ga ik naar boven kleed me om en val in slaap. Ik droom de hele nacht over vandaag.

Een nieuwe buurjongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu