Hoofdstuk 2

80 1 0
                                    

Mijn wekker gaat. Ik denk Yes bijna vakantie. Vandaag nog een paar lessen en dan VAKANTIE!!!!!!! Ik maak een vreugde dans. Opeens hoor ik keihard gelach ik kijk naar de deur en zie mijn broertjes staan. Ik voel dat ik helemaal rood wordt. Ik wordt boos en zeg 'ROT OP KLEUTERS IK HAAT JULLIE!!!!!!' Ze rennen weg en hoor mijn moeder boos de trap oplopen. Ik denk o nee krijg ik dat gezeur ook weer erbij. Mijn moeder zegt boos 'waarom moest dat nou weer?' Ik zei 'ze moeten niet zomaar me kamer binnenkomen!' Me moeder begreep me en vroeg if ik even naar beneden wou komen. Ik dacht wat nu weer. Beneden zag ik mijn vader met een blij gezicht hij zei 'ik ben overgeplaatst voor me werk in de vakantie verhuizen we naar Goor.' Ik schreeuwde keihard 'WAT EN MIJN VRIENDINNEN DAN!' Mijn vader zei zo rustig mogelijk 'die vind je daar wel weer maar ga nu maar ontbijten en je Klaar maken voor je laatste dag hier op school!' Ik at snel mijn ontbijt op en rende de trap op. Ik liet me vallen op mijn bed en begon te huilen en vloeken. Ik dacht wat heb ik een kutleven! Ik maak me snel klaar voor school en als ik net klaar ben krijg ik een Appje van Kaylee of ik al klaar ben ik antwoordt ja. Als ik buiten sta te wachten komt Kaylee er al snel aan. Ze ziet dat ik chagrijnig ben. Ze vraagt meteen wat er is ik zeg zo keihard 'MIJN VADER IS OVERGEPLAATST VOOR ZIJN WERK EN NU GAAN WE IN DE VAKANTIE VERHUIZEN NAAR GOOR!!!!!!!!' Kaylee schrikt. Ze zegt harder dan dat ze bedoelde 'WAT EN IK DAN.' Ik zeg rustig 'moeten elke dag Maar appen en Skype!' Mijn ouders hadden school al gebeld. Ik kom de klas binnen en zie dat de klas versierd is. Iedereen zegt dat ze me gaan missen. Van sommige geloof ik het en van sommige ook weer niet. Ik krijg allemaal dingen en zeggen erbij zo kun je aan me denken. Bij de jongens denk ik blegh. Ik moet huilen maar wil niet. Ik ren de klas uit. Ik hoor dat iemand achter me aan rent ik zie dat het Kaylee is. We gaan de wc in en begin keihard te huilen en zeg de hele tijd dat ik niet wil gaan. We gaan weer naar de klas en iedereen kijkt ons aan. In de pauze komen allemaal kinderen om afscheid te nemen. Einde van de schooldag fiets ik met Kaylee weer naar huis. Ik ben blij dat de dag erop zit. Kaylee gaat nog mee naar mijn huis. We zijn alleen maar dat vind ik helemaal niet erg. We zetten keihard mainstreet op!! Opeens horen we de bel het is de buurvrouw ze vraagt of het muziek iets zachter mag. Ik zeg ja en doe de deur weer dicht. Kaylee en ik beginnen keihard te lachten. Als mijn moeder thuis is vraag ik of Kaylee mag blijven eten. Van mijn moeder mag het. Kaylee belt haar moeder op van haar mag het ook. Om 21:00 gaat Kaylee naar huis. Ik kijk nog even the Voice of Holland af en ga daarna naar bed. Ik kan niet slapen maar denk dan aan Mainstreet en wordt weer helemaal vrolijk en zie voor me hoe Daan naar me lachte. Met die gedachten val ik in slaap.

Een nieuwe buurjongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu