1.Bölüm

27 2 4
                                    

multimedyada Açelya  var

Gözüme giren güneş ışınlarına aldırış etmeden uyumaya devam ettim .

Ben Açelya kayacan sizlere kendimi şöyle tanıtayım fiziksel olarak 1.60 boyunda 54 kilosu olan bugday tenli koyu kahverengi gözleri olan bi kızım  ve şöyle ki  kesinlikle sakar,utangaç , inatçı, asi , başını belaya sokmaya doymayan ,uykucu , sesiz bazen ise aşırı konuşkan 20 yaşında  bi kızım. Üniversite 1. sınıf 2. öğretim  iç mekan tasarım bölümünü okuyan ,daha doğrusu okumaya çalışan ders çalışmayı sevmeyen ama bi tür hobiymiş gibi okulsuz da yapamayan biriyim .3 Kardeşiz Abim  kerem kayacan  24 yaşında fiziksel olarak  1.80 boyun da ,  kumral tenli ,ela gözlü  siyah saçlı ;  üniversite 3. sınıf siyaset bölümünü okuyan , sert bakışları olan, keskin yüz hatlara sahip olan , kıskanç , zeki çalışkan , fazlasıyla ailesine düşkün, anlayışlı  vee kesinlikle odasını temizlemekten aciz , çoraplarını yatağın altına atmaktan utanmayan biri . Birde evimizin neşesi emir kayacan  var . Daha 5 yaşında bittip tükkenmek bilmeyen enerjisi olan  yeşil  gözlü bizim aksimize beyaz tenli açık kahve renkli saçları olan, saçlarımı çekiştirmekten elime her aldığımı  istemekten bıkmayan arada bi deli etse de sevimli bakışları ve tatlı konuşması  ile ona katlanmamı sağlıyan bi kardeşim var işte ;) . Gelelim  Annem ile  babama  bundan 6 yıl önce boşanmışlardı. Boşanma sebepleri ise babam olacak adamın annemi  ve beni sürekli dövmesiydi Tabi anneme kalsa yine boşanmayacaktı ancak abim keremin, biz annem ile evde yokken babam şahin ile  kavga etmeleri babamın abimi öldürmeye çalışması komşuların son anda kutrarması sonucunda abim o kavgada direk kardeşim emirin elini tutarak direk dayımlara gitmiş. sonra dayım beni okuldan almış olanları da yolda anlatmıştı. artık bu tarz kavgalara o kadar alışmıştım ki hatta bundan daha kötü durumları da yaşadığım için açıkcası pek de şaşırmadım. Sonunda dayımların evine vardığımızda direk gözlerim kardeşimi arıyordu  misafir odasına direk girmem ile  koltuğun üstünde yüzüstü uyuyan kardeşimi görmem bir oldu kardeşimin  o küçücük ellerini öpüp üstünü de örtükten sonra dayımların yanına gittim . Annem ile abimin tartışmaları abimin annemden babamı boşamasını istemesi sonucun da artık annem pes ederek kabul etmişti.    Tabi anlaşmalı bi boşanma olmamıştı ancak  hiçbir eşya kıyafet dahi almamak şartı ile  boşandılar.Başlarda çok zorlandık ancak en iyi tarafı  annemin banka hesabında birikmiş parasının olmasıydı . Bankada ki bütün parayı çekerek tokilerden  birinci katan  güzel bi ev aldık tabi  öyle sahil kenarında ki villalar ya da saraylar gibi  değildi  zaten hiçbirimizin öyle  bi hayali de yoktu tek istediğimiz huzurlu , bol kahkahalı , bol sevgi dolu  bi yuvaydı bu babamla yaşarken imkansız dı tabi ki o en ufak şeyi bile gözünde büyüten sabahtan akşama kadar da hakaretlerini ve arada da bi bizi dövmeyi ihmal etmeyen bi adamdı . Bizim evimiz hemen giriş katta 2 oda bi salon küçük sevimli bir evdir . Her Ailede olduğu gibi bizim de belirli sorumluluklarımız var . mesela ev işleri ve  kardeşime bakmak benim sorumluluğum . İşte çalışmakta abim ile annemin sorumluluğu. Tabi  abim ile benim sorumluluğum okullar açılınca bittiyor mecbur ikimizde derslerimize yöneliyorduk  . Gel gelelim ki bundan 6 yıl sonrasına yani şimdi ki zamana; Telefonun alarımının tekrar çalması ile tam  alarımı kapatacakken o da arkadaşım aylinin üstümden yorganı çekmesi ile ona şaşkınca baktım sonra şaşkınlığımı bi kenarıya attıp ona yalvaran gözler ile baktım . Hiçç bana öyle bakma Açelya kahvaltıya geç kalıyoruz.. Saaten haberin varmı senin . Uyukuzluğumun verdiği yorgunluk ve  huysuzca  sorusuna kafamı iki yana salayarak yanıt verdim . Yaaa   Allah aşkınına açelya kalk hadi bak kahvaltı yapamayacağız açmı kalalım hadi artık .Benim uyumama izin vermeyeceğini  kesinlikle anladıktan sonra yataktan çıkıp terliğimi  giyinerek ayaklarımı sürterek  lavaboya girdim .Elimi yüzümü güzelce yıkadıktan sonra yüzümü kurululayıp üstüme de kalın en sevdiğim mas  mavi kazağımı giyinip , altıma da   aşortmen giydikten sonra odadadan kızlarla birlikte çıktık . Yemekhaneye doğru  kızlarla birlikte  ilerleyip  herzaman ki gibi kahkalar ile sonunda yemek hanenin önüne geldik . yemekhaneye geldikten sonra tabaklarımıza kahvaltılıklarımızı koyup  bi masaya geçip yemekerlimizi yemeye başladık. Arada bi aylin ile duygunun tabaklarını tırtıklarken  aylinin kahkaları kulağıma geldi ; ben de dahil yemek hanede ki herkes bize şaşkınca bakarken ağzım doluluğunun vermiş olduğu kadarı ile  konuşmaya başladım; yaa niya goloyon yaa demem ile bu sefer duygu da gülmeye başladı ikisine şaşkın şaşkın bakaken duygu eli ile tabağımı gösterdi tabağıma bakıp hiç birşeye dokunmadığımı görünce şaşırdım duygu ile aylinin tabağına bakınca ikisinin de tabaklarının bitmiş olduğunu görmem ile boğazımda ki lokmayı zar zor yutabildim . Sevimli  olmaya çalışarak sizde benim tabağımdan yiyebilirsiniz dedim.İkisi de sakince başlarını olumlu anlamda sallarken ve dudaklarını sıkarken nasıl davranacağımı bilemeyerek onlara sevimli sevimli baktım ...



Herkese merhabalar . Ben Hicran uzun süreden beri wattpaden hikaye yazmak istiyordum. 

yazım yanlışlığı yaptıysam şimdiden çok özür dilerim .umarım beğenirsiniz . 


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlığın EfendisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin