ʏᴏᴜʀ ᴘ.ᴏ.ᴠ
ɪ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ᴊᴏʟᴛᴇᴅ ᴜᴘᴡᴀʀᴅs ᴀs ɪ ᴀᴡᴏᴋᴇ ғʀᴏᴍ ᴀ ɴɪɢʜᴛ ᴍᴀʀᴇ. ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ɴɪɢʜᴛᴍᴀʀᴇ ᴛʜᴀᴛ ʜᴀs ғᴏʟʟᴏᴡᴇᴅ ᴍᴇ ᴇᴠᴇʀʏ ɴɪɢʜᴛ ғᴏʀ ʏᴇᴀʀs...
ʜᴇ ɢɪɢɢʟᴇᴅ ᴀs ʜᴇ ʀᴀɴ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴛʜᴇ ɢʀᴇᴇɴ ʟᴜsᴄɪᴏᴜs ғɪᴇʟᴅs. ɴᴇᴠᴇʀ ʟᴇᴀᴠɪɴɢ ᴍʏ sɪɢʜᴛ. "ᴄᴏᴍᴇ ᴏɴ ᴍ/ɴ, ᴊᴏɪɴ ᴍᴇ." ʜᴇ sᴀɪᴅ ᴀs ʜᴇ ᴅʀᴀɢɢᴇᴅ ᴍᴇ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴛʀᴇᴇ ᴏɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ғɪᴇʟᴅ. ᴡᴇ sᴘᴜɴ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ʜᴀɴᴅs ᴛᴀɴɢʟᴇᴅ ɪɴ ᴏɴᴇ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ. ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ᴡᴀs ᴘᴇʀғᴇᴄᴛ. ʙᴜᴛ ᴛʜᴀᴛ sᴏᴏɴ ᴇɴᴅᴇᴅ. ʜᴇ ғᴇʟʟ sɪᴄᴋ. ʜɪs ʜᴇᴀʟᴛʜ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ᴅᴇᴛᴇʀɪᴏʀᴀᴛᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ғᴜɴ ʀᴜɴɴɪɴɢ ᴀʟᴏɴɢ ᴛʜᴇ ғɪᴇʟᴅs ᴘʟᴀʏ ᴅᴀᴛᴇs ʙᴇᴄᴀᴍᴇ ǫᴜɪᴇᴛ ᴘʟᴀʏ ᴅᴀᴛᴇs ɪɴ ᴛʜᴇ ʜᴏsᴘɪᴛᴀʟ. ʜɪs ғᴀᴄᴇ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ʙᴇᴄᴏᴍᴇ sᴜʟᴋᴇɴ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴘᴏɪɴᴛ ᴛʜᴀᴛ ʜɪs ʙᴏɴᴇ sᴛʀᴜᴄᴛᴜʀᴇ ᴄᴏᴜʟᴅ ʙᴇ sᴇᴇɴ. ʏᴇᴛ ʜᴇ sᴛɪʟʟ sᴍɪʟᴇᴅ. ʙᴜᴛ sᴏᴏɴ ɪᴛ ᴡᴏᴜʟᴅ ᴅɪsᴀᴘᴘᴇᴀʀ. ʜᴇ ᴡᴀs ʙᴇᴄᴏᴍɪɴɢ ᴡᴇᴀᴋᴇʀ ᴀɴᴅ ᴡᴇᴀᴋᴇʀ. ᴅᴇᴀᴛʜ ᴄᴏᴍɪɴɢ ᴄʟᴏsᴇʀ. ʙᴇғᴏʀᴇ ʜᴇ sᴀɪᴅ ʜɪs ʟᴀsᴛ ᴡᴏʀᴅs ᴛᴏ ᴍᴇ, "ᴍ/ɴ-씨 사랑해..." ɪ ᴄʀɪᴇᴅ ᴀs ɪ sɪʟᴇɴᴛʟʏ ʀᴇᴘʟɪᴇᴅ, "나도 사랑해..."
ɪ ғᴇʟᴛ ᴀ ᴡᴀʀᴍ ᴡᴇᴛ sᴜʙsᴛᴀɴᴄᴇ ᴏɴ ᴍʏ ғᴀᴄᴇ ᴀs ɪ ᴄᴀᴍᴇ ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ ʀᴇᴀʟɪᴛʏ. ɪ ᴡᴀs ᴄʀʏɪɴɢ. ʀɪɴɢ! ʀɪɴɢ! ᴍʏ ᴘʜᴏɴᴇ sɪʟᴇɴᴛʟʏ ʀᴀɴɢ ᴀs ɪ ᴡɪᴘᴇᴅ ᴍʏ ᴛᴇᴀʀs. ɪ ᴀɴsᴡᴇʀᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴄᴀʟʟ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ᴘᴜᴛᴛɪɴɢ ɪᴛ ᴏɴ sᴘᴇᴀᴋᴇʀ. "여보세요?" ɪ ᴀsᴋᴇᴅ ᴀs ɪ ᴀᴡᴀɪᴛᴇᴅ ᴀ ʀᴇᴘʟʏ. ɪ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ʜᴇᴀʀᴅ ᴀ ғᴇᴀᴛ ᴏғ ᴠᴏɪᴄᴇs ᴀғᴛᴇʀᴡᴏʀᴅs. sᴏᴍᴇ ᴄᴏɴsɪsᴛɪɴɢ ᴏғ, "ᴊɪɴ-ʜʏᴜɴɢ ʜᴇ ᴀɴsᴡᴇʀᴇᴅ! ᴡʜᴀᴛ ᴅᴏ ɪ sᴀʏ?"ᴍ/ɴ-씨 사랑해(ᴍ/ɴ-ssɪ sᴀʀᴀɴʜᴀᴇ) - ᴍ/ɴ ɪ ʟᴏᴠᴇ ʏᴏᴜ. 씨 ɪs ᴜsᴜᴀʟʟʏ ᴘᴜᴛ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ ᴏғ ᴀ ɴᴀᴍᴇ ᴡʜᴇɴ ʀᴇғᴇʀʀɪɴɢ ᴛᴏ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ɪɴ ᴋᴏʀᴇᴀɴ.
나도 사랑해(ɴᴀᴅᴏ sᴀʀᴀɴʜᴀᴇ) - ɪ ʟᴏᴠᴇ ʏᴏᴜ ᴛᴏᴏ.
여보세요(ʏᴇᴏʙᴏsᴇʏᴏ)- ʜᴇʟʟᴏ. ᴛʜɪs ᴛʏᴘᴇ ᴏғ ʜᴇʟʟᴏ ɪs ᴍᴏsᴛʟʏ ᴜsᴇᴅ ᴡʜᴇɴ ᴀɴsᴡᴇʀɪɴɢ ᴀ ᴘʜᴏɴᴇ ᴄᴀʟʟ ʙʏ ᴋᴏʀᴇᴀɴs.ᴀ/ɴ
ɪ ʜᴀᴅ ʙᴇᴇɴ ᴘʟᴀɴɴɪɴɢ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ᴛʜɪs ʟᴏɴɢᴇʀ ʙᴜᴛ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ɢᴇᴛ ᴛʜᴇ ᴄʜᴀɴᴄᴇ ᴛᴏᴏ... ɪ ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ᴇɴᴊᴏʏ ᴛʜɪs sᴍᴀʟʟ ʙᴀᴄᴋɢʀᴏᴜɴᴅ sᴛᴏʀʏ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ sᴍᴀʟʟ ᴀᴍᴏᴜɴᴛ ᴏғ ᴋᴏʀᴇᴀɴ ᴜsᴇᴅ ɪɴ ᴛʜɪs. ɪ ᴡᴀs ʟᴇᴀʀɴɪɴɢ ᴀ ʙɪᴛ ᴏғ ᴋᴏʀᴇᴀɴ ʟᴀsᴛ ʏᴇᴀʀ ᴀɴᴅ sᴛɪʟʟ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀ ᴀ ʙɪᴛ ʙᴜᴛ ɴᴏᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴘᴏɪɴᴛ ɪ'ᴍ ɢᴏᴏᴅ ᴀɴᴅ ɪ ᴄᴀɴ'ᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀᴛɪᴏɴ ᴀs ɪ ᴀᴍ ᴜɴᴀʙʟᴇ ᴛᴏ ᴋᴇᴇᴘ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴡᴏʀᴅs ᴜsᴇᴅ. ɪ ᴛʜɪɴᴋ ʏᴏᴜ ɢᴜʏs ᴋɴᴏᴡ ᴡʜᴏ ᴛʜᴇ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ ᴀʀᴇ sᴏ ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴡᴀɪᴛ ᴀs ɪ ᴛʀʏ ᴛᴏ ᴡʀɪᴛᴇ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ʟᴀᴛᴇʀ ᴏɴ ᴡʜᴇɴ ɪ'ᴍ ɴᴏᴛ ᴀs ʙᴜsʏ.
𝓼𝓱𝓲𝓸𝓻𝓲𝓴𝓮𝓷𝓼𝓱𝓲𝓷
YOU ARE READING
Who am I? (Bts x Male Reader) {ᴅɪsᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴇᴅ }
Fanfiction"How are you feeling?" "Fine" H E L P ME....... "Why did you become an idol?" "I love music it's calming and being an idol is fun" L I E S "Hello... We're BTS." "I'm......." WHO ...