Пролог

61 6 0
                                    

Мелани Станфорд

Едно момиче се връща в стария град,но не знае какво я очаква там дали любов или омраза.Приятелство и предателство.
Мелани мислеше че ще се оттърве от Итън Морган,но тепърва всичко между тях започва.Тя ще страда,а той ще е щастлив от това.Между тях ще прехвърчат искри,но дали това ще е достатъчно да пламне истинска любов между тях?Дали тайни от миналото ще попречат на тяхната любов?

Изабел Олсан

А пък Изабел мислеше че ще е лесно да харесва двама братя едновременно и в същото време да изневерява на гаджето си.На Изабел ще й бъде трудно да има гадже и да е раздвоена между двама.Трябва постепенно да разбере какво чуства,и да види дали ще се раздели с гаджето си за да е с един от братята.Защото времето ще ѝ бъде най-големият проблем.Смъртта не чака никого.

Микаела Гранд

Отначало Мика беше добро момиче лесбийка,но всичко се променя просто за миг.Микаела трябваше да се справя с новите си задължения на помощник-мафиот.Нямаше избор.В занаята на баща ѝ или се бориш или умираш такова беше мотото.Дясната ръка на баща си.Дори има и прякор в който дори се превърна в момичето от псевдонима си.....Ледената принцеса...

А/Б

Това е прологът на новата ми история.Надявам се да ви хареса като изцяло книгата ми!Ще качвам глава на 3-4 дена.Понякога може да се забавя до 1 седмица.Ще се старая да поддържам интереса ви!Ако нещо не е както трябва или не ви харесва нещо пишете долу в коментарите.Опишете дори героите.Какво мислите за тях,кой от момчетата и момичетата ви харесва?Защо?И така нататък.Предварително благодаря!До скоро!Обичам ви!:-)

One another life[Временно спряна]Where stories live. Discover now